Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@08:26:49 GMT

متخصصان روابط عمومي بايد بدانند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۳۵۲

متخصصان روابط عمومي بايد بدانند

خبرگزاري آريا - هر متخصص روابط عمومي اهميت فناوري هوشمندانه را در مورد به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ارتباط با مخاطبين خود و مديريت برند و اعتبار آنلاين شما مي داند.آشنا کردن با شاغلان روابط عمومي با اصطلاحات استفاده شده در صنعت فناوري، راهي عالي براي درک بهتر تکنولوژي است.
هر متخصص روابط عمومي اهميت فناوري هوشمندانه را در مورد به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ارتباط با مخاطبين خود و مديريت برند و اعتبار آنلاين شما مي داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشنا کردن با شاغلان روابط عمومي با اصطلاحات استفاده شده در صنعت فناوري، راهي عالي براي درک بهتر تکنولوژي است.
SEO
يکي از واژه هايي که در ادبيات جهاني روابط عمومي طي چند سال اخير رونق فراوان يافته واژه سئو (SEO) يا به عبارت ديگر اس اي او است. سئو (SEO) از ترکيب سه کلمه (Search Engine Optimisation) يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو تشکيل شده است.
روابط عمومي و بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، دو تخصص جداگانه بودند که با پيشرفته شدن موتورهاي جستجو پا به عرصه فضاي سايبر گذاشتند. اين دو حوزه اساسا با هم هيچ قرابتي ندارند، چرا که روابط عمومي مي خواهد محتوايي را براي مخاطبان سازمان توليد کند و بهينه سازي براي موتورهاي جستجو مي خواهد محتوايي را براي موتورهاي جستجو آماده کند که موتورهاي جستجو به آن اعتبار و جايگاه بهتري در صفحه نتايج خودشان بدهند.
مهمترين هدف مشترک سئو پي آر، بهينه سازي محتوا براي مخاطبان و موتورهاي جستجو است که هر دو در نهايت به مخاطب مداري منجر مي شود. در واقع سئو پي آر يعني استفاده از ساز و کارهايي که بتوان اطلاعاتي را در فضاي اينترنت به مخاطبان سازمان رساند.
اگر مي خواهيد در اولين صفحه نتايج Google فهرست شود، SEO بهترين دوست شماست.
Big Data
توجه به کلان‌داده يا Big Data يکي از ملزومات موفقيت در زمينه‌هاي مختلف تجاري و اجتماعي و سياسي در دنياي مدرن است. در ادامه برخي از کاربردهاي Big Data در زمينه‌هاي مختلف را مشاهده مي‌نماييد:
مديريت خدمات عمومي مانند خدمات شهرداري‌ها و خدمات دولتي
مديريت خدمات سلامت و بهداشت
سيستم‌هاي يادگيري خودکار و هوش مصنوعي
خدمات بيمه‌اي و ايمني
مديريت منابع طبيعي
خدمات حمل و نقل کالا و مسافر
خدمات بانکداري و مبارزه با دزدي، تقلب و پولشويي
سيستم‌هاي فناوري اطلاعات براي پردازش Logهاي نرم‌افزاري
پردازش فعاليت‌هاي مراکز تماس
پردازش فعاليت‌هاي انجام شده در شبکه‌هاي اجتماعي با اهداف بازاريابي تجاري يا ساير اهداف
مقدار داده‌ها و حجم زياد آنها در مقوله بيگ ديتا اهميت ندارد بلکه آنچه مهم است، شيوه برخورد و استفاده روابط عمومي ها از داده‌هاي بزرگ يا کلان داده‌هاست. داده‌هاي بزرگ مي‌تواند براي تصميم‌گيري‌ها بهتر و اقدامات استراتژيک در حوزه روابط عمومي مورد استفاده قرار بگيرد و تأثيرگذاري فوق‌العاده‌اي نيز داشته باشد.
داده هاي بزرگ توسط تيم هاي روابط عمومي مورد استفاده قرار مي گيرند تا بينش خود را در مورد رفتار آنلاين مخاطبان تحليل کنند.
امروزه بهترين روش بازاريابي براي هر کسب و کاري بهره گيري از بزرگ داده ها و يادگيري تحليل آنها براي رسيدن به استراتژي هاي سازنده است زيرا تحليل اين اطلاعات مي تواند بهره وري را افزايش دهد، تصميم گيري را بهبود بخشد و در نهايت منجر به کاهش قيمت شود. مهم ترين نکته اي که در ارتباط با تاثير تجزيه و تحليل بزرگ داده ها در تدوين استراتژي شبکه هاي اجتماعي وجود دارد بهينه سازي زمان اجراي آن در مقايسه با رقباست.
از آنجايي هم که زمان يکي از فاکتورهاي مهم در بازاريابي است بنابراين ناديده گرفتن روش هاي جديد و نوآورانه در برنامه ريزي براي انتخاب استراتژي شبکه هاي اجتماعي مي تواند کسب و کارها را با مشکلات جدي و غير قابل جبراني روبه رو کند.
Dark Social
منظور از Dark Social در شبکه‌هاي اجتماعي قسمتي از جريان ترافيک داده‌هاست که در فضايي دور از دسترس برنامه‌هاي تحليلگر به اشتراک گذاشته مي‌شود؛ مثل واتساپ، پيام‎‌رسان‎‌ها و ايميل.
به گزارش [ibazaryabi.com] به نقل از وب‌سايت Marketing Tech News، شرکت RadiumOne که درزمينه�" فناوري بازاريابي فعاليت مي‌کند، مي‌گويد در انگليس 77 درصد محتوايي که ناشران يا بازارياب‌ها با موبايل به اشتراک مي‌گذارند، در کانال‌هاي فضاي اجتماعي تاريک (Dark Social Channels) جاي دارد.
جالب اينجاست که کليک خوري اين محتواها نيز بسيار بالاست و طبق بررسي‌هاي صورت گرفته، اين ميزان در انگليس به 80 درصد مي‌رسد و به‌نوعي، هم‌پاي ترندهاي (موضوعات داغ روز) به شمار مي‌رود‌.
بخش عمده مطالبي که از طريق گوشي‌هاي همراه هوشمند در شبکه‌هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته مي‌شود، در فضاي موسوم به Dark Social جريان دارد.
منظور از Dark Social در شبکه‌هاي اجتماعي قسمتي از جريان ترافيک داده‌هاست که در فضايي دور از دسترس برنامه‌هاي تحليلگر به اشتراک گذاشته مي‌شود؛ مثل واتساپ، پيام‎‌رسان‎‌ها و ايميل.
به گزارش [ibazaryabi.com] به نقل از وب‌سايت Marketing Tech News، شرکت RadiumOne که درزمينه�" فناوري بازاريابي فعاليت مي‌کند، مي‌گويد در انگليس 77 درصد محتوايي که ناشران يا بازارياب‌ها با موبايل به اشتراک مي‌گذارند، در کانال‌هاي فضاي اجتماعي تاريک (Dark Social Channels) جاي دارد.
جالب اينجاست که کليک خوري اين محتواها نيز بسيار بالاست و طبق بررسي‌هاي صورت گرفته، اين ميزان در انگليس به 80 درصد مي‌رسد و به‌نوعي، هم‌پاي ترندهاي (موضوعات داغ روز) به شمار مي‌رود‌.
RadiumOne با گردآوري اطلاعات از 940 ميليون کاربر به اين نتايج رسيده است.
از سوي ديگر تحقيقات بين‌الم نشان مي‌دهد که در 18 ماه گذشته تعاملات موبايلي از تعاملاتي که با رايانه‌هاي روميزي صورت مي‌گيرد پيشي گرفته، لذا جاي تعجب نيست که 60 درصد کليک‌هايي که بر روي لينک‌هاي Dark Social زده مي‌شود، منشأ موبايلي داشته باشد.
کارشناسان روابط عمومي اين موضوع را بايد فرصتي مناسب براي سازمانها قلمداد ‌کنند. به همين دليل بسيار مناسب است که روابط عمومي ها حداقل بخشي از بودجه خودشان را به سمت Dark Social Channels هدايت کنند.
UGC
(User-generated content)
محتواي توليدي کاربران يا محتواي توليد کاربر (يوجي‌سي) اين‌گونه تعريف مي‌شود: «هر شکلي از محتوا شامل مطالب وبلاگ‌ها ويکي‌ها بحث‌هاي گروهي پست‌ها فايل‌هاي صوتي و تصويري تصاوير ديجيتالي و ساير اشکال رسانه که توسط کاربران يک سيستم آنلاين ايجاد مي‌شود و اغلب از طريق وب سايت‌هاي اجتماعي در دسترس قرار مي‌گيرد».
اين کار در طول سال 2005 ميلادي به شکل گسترده‌اي انجام شد و در وب‌سايت‌ها و همين‌طور تشکل‌هاي توليد محتوا در رسانه‌هاي نوين گسترش يافت. اين شيوه از ايجاد محتوا در حوزه‌هاي مختلف از جمله پردازش مسئله و خبر و پژوهش کاربرد دارد و نشان‌دهنده گسترش تولي رسانه از طريق فناوري‌هاي جديد است که براي عموم مقرون به صرفه و در دسترس مي‌باشد.
علاوه بر فناوري‌هاي جديدي که بيان شد محتواي توليد شده توسط کاربر ممکن است که ترکيبي از منابع آزاد نرم‌افزارهاي رايگان و قوانين انعطاف‌پذير يا موافقت‌هاي مرتبط به منظور کاهش بيشتر موانع همکاري را استفاده نمايد. مهارت‌سازي و کشف محتواي توليدي کاربران در دهه اخير محبوبيت خاصي يافته چراکه هر روز کاربران بيشتري به رسانه‌هاي اجتماعي و وب‌سايت‌هاي محتوامحور مي‌پيوندند.
گاهي اوقات محتواي توليدي کاربران تنها بخشي از يک وب سايت را در بر مي‌گيرد. به عنوان مثال وب سايت‌هاي بسياري وجود دارند که محتواي آنان را مسئولان آماده مي‌کنند اما بررسي‌هاي متعدد کاربران از اجناس فروخته شده توسط کاربران وب سايت ثبت مي‌شود.
محتواي توليد کاربر اغلب توسط مسئولين وب سايت‌ها به شکل کلي يا جزئي بررسي مي‌شود تا از وجود محتواي موهن تخلفات حق کپي يا فقط مرتبط بودن مطلب با غالب کلي سايت اطمينان حاصل شود. اما اغلب براي اين‌گونه محتوا يا اصلاً بهايي در نظر گرفته نمي‌شود يا اينکه مقدار آن بسيار ناچيز است.
در نتيجه مراکز داده در جهان هم‌اکنون مملو از يو جي سي‌هاي فراوان است که علاوه بر ايجاد دارايي بسيار ممکن است در بر دارنده داده‌هاي باشند که توسط بعضي بديهي فرض مي‌شوند. دانشگاه ايلينوي در تحقيقي اين نتيجه را گرفت که يک سوم از تمام محتواي توليدي کاربران جهان چه با هدف تقويت وچه با هدف بدنام کردن يک محصول تقلبي هستند.
محتواي توليد شده توسط کاربر (UGC) به روابط عمومي ها اجازه مي دهد تا از نظرات مخاطبين خود در فضاي مجازي (مثل کامنت ويديوها، مقالات و عکس ها) در برنامه ريزيهاي خود استفاده کنند. زماني که از محتواي توليد شده توسط کاربران استفاده مي کنيد، به مشتريان اين اجازه را مي دهيد تا آنها برندسازي کنند، چراکه مخاطبين به نظرات افرادي که مثل آنها خريد کننده هستند اعتماد بيشتري مي کنند تا کسب و کارها.
CRO
(Conversion Rate Optimization)
واژه CRO که مخفف عبارت Conversion Rate Optimization مي باشد به معناي بهبود نرخ تبديل مي باشد، که در توضيح کامل تر بهبود نرخ تبديل ورودي به مشتري مي باشد، در CRO هدف اين است که کاربراني که به سايت شما وارد مي شوند با نرخ بيشتري به مشتري تبديل شوند.
مشتريان امروزي در ايران و سراسر جهان وقتي تصميم به خريد از اينترنت يا پيدا کردن اطلاعاتي جهت تماس و دريافت خدمات از شرکت هاي مختلف هستند، ابتدا شروع به جستجو و تحقيق مي کنند و به نتايج جستجوي خود، امتياز مي دهند و در نهايت بهترين گزينه را از نظر خود انتخاب و خريد خود را انجام مي دهند.
مهمترين گزينه در اين زمينه ايجاد اعتماد در مخاطب مي باشد.
مقالات و گزينه هاي زيادي وجود دارد که روش اعتماد سازي مشتري و متقاعد ساختن او براي خريد کالا يا خدمات از شما را توضيح مي دهد.
رعايت دقيق نکات اعتماد ساز، بر مبناي صداقت با مشتري، مي تواند کسب و کار شما در فضاي مجازي را متحول سازد.
اصول و مراحل کلي بهينه سازي نرخ تبديل
بهينه سازي نرخ تبديل يک سري نکات و راهکارهاست که زيرمجموعه يک سري اهداف و اصول کلي قرار مي گيرد. در اين قسمت قصد داريم به اصول و مراحل کلي CRO اشاره کنيم :
1) نخستين مرحله از بهينه سازي نرخ تبديل عبارتست از جذب، يعني جذب افراد کاملا جديد به سايت و سپس تبديل آنها به کاربر و در نهايت خريدار.
درواقع اين مرحله قبل از بهينه سازي نرخ تبديل است.
2) گام بعدي ايجاد تمايل به خريد محصول يا خدمات شما در بخشي از کاربران است. در اين مرحله براي ايجاد پل ارتباطي بين دو طرف، اطلاعات تماس کاربر را جمع آوري مي کنيم و بانک اطلاعاتي کاربران خود را درست مي کنيم.
يکي از راهکارهايي که مي توان به کمک آن اطلاعات تماس کاربران (بخصوص ايميل آنها) را جمع آوري کرد اين است که در ازاي اين اطلاعات، يک هديه مفيد به کاربر ارائه دهيم.
درواقع در اين مرحله ما تعدادي ليد (lead) جمع آوري کرده ايم که در مراحل بعدي بايد از آنها استفاده کنيم. به اين فرآيند Lead Generation مي گوييم.
3) تا به اينجا شما مي توانيد تمامي افرادي را که به صورت رهگذر به سايت شما مراجعه مي کنند را تبديل به يک Lead کنيد و اطلاعات تماس او را جمع آوري کنيد. اکنون زمان اين است که کاربر را به يک مشتري تبديل کنيد.
در اين مرحله از ابزارهاي مختلف ديگر مانند ايميل مارکتينگ يا سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) استفاده مي کنيم تا خدمات و محصولات خود را به مشتري بفروشيم.
4) اکنون که بازديدکننده را به يک مشتري و خريدار تبديل کرده ايم، بايد تمام تلاش خود را بکنيم تا اين فرد را به ترتيب به يک مشتري وفادار و يک تبليغ کننده تبديل کنيم و از اين مشتري نگه داري کنيم.
7 تکنيک جذب اعتماد در مشتريان
در ادامه به 7 تکنيک جذب اعتماد در مشتريان مي پردازيم:
1- مشخصات تماس و آدرس دسترسي خود را در اختيار مشتريان قرار دهيد
مشتري بعد از اينکه به راحتي آدرس و تماس شما را در اختيار داشته باشد، مي تواند يک شرکت معتبر را از يک کسب و کار خانگي تميز دهد و با اعتماد بيشتري به خريد کالا يا خدمات شما اقدام کند.
2- طراحي سايت بايد زيبا و کاربردي باشد
وقتي يک سايت با طراحي ضعيف و فضاهاي خالي يا خيلي شلوغ ايجاد کنيد اعتماد مخاطب خود را به همان ميزان از دست رفته قلمداد کنيد.
3-امنيت و تراکنش هاي امن
استفاده از پروتکل https به شما در اين زمينه پيشنهاد مي شود
4- دقت کنيد سايت در تمامي ابزار ها به درستي نمايش داده مي شود و فاقد ارور باشد.
تمام کاربران اينترنتي از يک ابزار براي وب گردي استفاده نمي کنند، بنابراين بررسي کنيد سايت شما در تمامي مروگر هاي رايج و تمامي ابزارها شامل کامپيوترهاي روميزي و تبلت و گوشي ها به درستي نمايش داده مي شود يا خير؟
5-ريسک هاي واريز وجه را با ضمانت برگشت پول و عودت کالا يا خدمات کم کنيد
مشتري يک نگراني عمده دارد و آن اين است که آيا بعد از واريز وجه آيا کالا و خدمات مد نظر خود را دريافت خواهد نمود يا خير، با اين ضمانت مشتري اين اطمينان را کسب خواهد کرد که کالا يا خدمات در صورتي که مورد رضايت نباشد برگشت خواهد خورد.
6-صادق باشيد
صداقت شرط اول مکتب دانايست، مشتري وقتي شما را دقيقا همان چيزي ببيند که هستيد راحتر تر از شما خريد خواهد کرد
7-حضور در شبکه هاي اجتماعي
داشتن اکانت در شبکه هاي اجتماعي به مخاطب راه هاي ارتباطي 24 ساعته جديد را پيشنهاد مي کند، بنابراين مخاطب مي تواند سوال و جواب هاي خود را در شبکه اجتماعي ايجاد شده بپرسد.
چه رابطه اي ميان CRO و SEO وجود دارد؟
مت کاتز (بلاگ شخصي مت کاتز) بارها گفته است : CRO before SEO ! يعني بهينه سازي نرخ تبديل قبل از بهينه سازي براي موتورهاي جستجو! اما چرا؟
فرض کنيد دو سايت A و B وجود داشته باشند. اگر سايت A سئو بهتري از سايت B داشته باشد و سايت A روزانه 1000 ورودي و سايت B روزانه 100 ورودي داشته باشد. حال اگر هر دو 10 مشتري داشته باشند، نرخ تبديل سايت A برابر 1 درصد و نرخ تبديل سايت B برابر 10 درصد مي باشد.
تا به اينجا شايد تفاوت و مشکلي احساس نشود! اما اگر هر دو سايت در گوگل ادوردز تبليغات انجام بدهند و 100 عدد ورودي يکسان داشته باشند، سايت A فقط 1 مشتري مي تواند جذب کند اما سايت B مي تواند 10 مشتري جذب کند و بنابراين در ازاي صرف هزينه يکسان، درآمد بيشتري کسب کرده است.
بنابراين اهميت CRO بسيار زياد بوده و همه توصيه مي کنند که قبل از اينکه براي جذب ورودي فعاليت کنيد، سعي کنيد نرخ تبديل خود را بهينه کنيد. زيرا تا زماني که نتوانيد به خوبي کاربران خود را به مشتري تبديل کنيد، هزاران ورودي هم داشته باشيد، فايده اي ندارد!
توجه کنيد که اين موضوع به هيچ عنوان اهميت سئو را زير سوال نمي برد! بلکه فقط به اولويت ها اشاره دارد.
Bounce Rate
نرخ پرش يا بانس ريت (به انگليسي Bounce Rate) از ميزان پرش هاي کاربران از يک صفحه وب سايت محاسبه مي شود. اما اين پرش به چه معناست؟ Bounce زماني به کار ميرود که يک کاربر وارد صفحه وبسايت شما مي شود و بدون وارد شدن به صفحه ديگري پس از مشاهده نخستين صفحه از وبسايت شما خارج مي شود. اين جمله به اين معني است که کاربر بدون نشان دادن علاقه اي به مطالعه بيشتر مطالب سايت و بدون ديدن صفحات ديگر، از آن خارج مي شود.
اين فاکتور تنها زماني محاسبه مي شود که کاربر به تازگي وارد آن صفحه شده و بدون ديدن صفحه اي ديگر از سايت خارج شود. اما در صورتي که بازديد کننده، پيش تر از بخش ديگري از سايت شما ديدن کرده باشد، خروج وي به عنوان نرخ پرش (Bounce Rate) محاسبه نخواهد شد.
براي مثال، اگر فرض کنيم 100 کاربر در اينترنت وارد سايت شما شوند و از بين اين 100 نفر، تنها 40 نفر بر روي ديگر صفحات کليک کنند و از آنها بازديد کنند، در اين صورت بانس ريت سايت تان 60% خواهد بود که اصلاً مقدار خوبي نيست.
Bounce Rate نرمال چقدر است؟
حال که با اين فاکتور آشنا شده ايد، از کجا مي توان فهميد که ميزان نرخ پرش سايت شما طبيعي و نرمال است؟
ميزان Bounce Rate به عوامل بسيار زيادي بستگي دارد. يکي از مهمترين آنها محتواي صفحه مورد نظر است، براي مثال اگر صفحه اي که کاربر در حال مشاهده آن است حاوي هيچ لينکي به صفحات ديگر سايت شما نباشد، يقيناً ميزان بانس ريت سايت تان 100% خواهد بود. زيرا کاربر پس از مشاهده محتواي آن صفحه، گزينه اي براي کليک و انتقال به صفحه ديگر نخواهد داشت.
بگذاريد از يک مثال ديگر استفاده کنيم. صفحات وبلاگ و مقالات سايت ها معمولاً ميزان Bounce Rate بالايي دارند. زيرا تمامي محتواي مقاله در يک صفحه گذاشته مي شود و کاربراني که به اين صفحات وارد مي شوند، تنها به دنبال خواندن آن مطلب هستند و معمولاً پس از خواندن آن، از وبسايت خارج مي شوند. به همين ترتيب، صفحات حاوي توضيحات محصول در وبسايت هاي فروشگاهي ميزان بانس ريت پائيني دارند زيرا بازديدکنندگان آن محصول، معمولاً به دنبال ديدنِ ديگر محصولات و مقايسه آنها با يکديگر خواهند بود.
همانطور که اشاره شد، ميزان Bounce Rate به عوامل بسيار زيادي بستگي دارد. عواملي چون محتواي وبسايت شما در چه زمينه اي است يا آيا سايت شما فروشگاهي است يا صرفاً داراي محتواست يا ميزان لينک هاي شما به صفحات ديگر چقدر است؟ اين لينک ها کجا قرار داده شده اند و آيا بازديدکنندگان مي توانند به راحتي آنها را مشاهده کنند؟ عوامل بسيار زياد ديگري که در اين زمينه دخيل هستند.
اما به طور کلي، نرخ پرش بين 40 تا 50% ميزان نرمال و قابل قبولي است. اگر اين ميزان بالاي 50% باشد، وضعيت مناسبي نخواهد بود و قطعاً بايد در مورد محتوا و رابط کاربري سايت خود تجديد نظر کنيد. اگر زير 40% بود يعني وبسايت شما در وضعيت خوبي به سر مي برد.
يکي ديگر از عوامل تاثير گذار بر روي ميزان بانس ريت، مدت زماني است که کاربران در وبسايت شما سپري ميکنند. اين مدت زمان با ابزار گوگل آناليز قابل اندازه گيري است. اگر زماني که کاربران در آن صفحه سپري مي کنند طولاني باشد، يعني محتواي آن صفحه براي آنها جذاب بوده و به طبع آنها از وبسايت شما دوباره ديدن خواهند کرد. اما اگر اين مدت زمان کوتاه باشد، يعني محتواي صفحه مورد نظر براي آنها جذابيتي نداشته است. (مصطفي صفريان)
منابع
https://rokaweb.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-big-data/
https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87
https://learnfiles.com/blog/big-data-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
http://www.shara.ir/view/28999/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
https://www.ibazaryabi.com/%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/
http://giraffemag.com/articles/%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%DB%8C%D8%A7-ugc-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
https://iranmct.com/news/%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7-user-generated-content-ugc
https://www.kiantc.com/articles/CRO-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
https://graywebmaster.com/blog/conversion-rate-optimization/
https://www.novin.com/blog/what-does-bounce-rate-mean-and-why-is-it-important/
http://www.shara.ir/view/3504/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A2%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي سالروز پيدايش «بي بي سي»
زادروز سياوش آذري روزنامه نگار با تجربه
آيين مکاتبات اداري زمان ساسانيان الگوي مديريت در جهان امروز
زادروز «ولترين» مقاله نگار آمريکايي و يک انسان دوست تما عيار
مديرکل روابط عمومي وزارت علوم: بايد تلاش کنيم کمبودها و معضلات روابط عمومي‌ها رفع شوند
سهم 20 درصدي اقتصاد ديجيتال از مجموع اقتصاد کشور
جلوگيري از خستگي چشم ها در اثر خيره شدن به صفحه نمايش کامپيوتر
نشست دسترسي آزاد به اطلاعات برگزار مي شود
سرخط خبرهاي امروز
گردآوري روزنامه‌هاي تهران قديم در کتاب تهران‌نگاري



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، امیر نیک رویان، مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری، با بیان این خبر گفت: واحد احیاء مستقیم شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت که عملیات اجرایی آن از 21 بهمن ماه 1399 آغاز شده بود، روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 با حضور مقامات کشوری و استانی و مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، و مدیران این گروه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم این پروژه که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتم‌الانبیا و نظارت شرکت مهندسی برسو انجام شده، تصریح کرد: با راه‌اندازی این فاز ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از این 800 هزار تن بود، به 1 میلیون و 600هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید. 

نیک رویان ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز دوم این مجتمع، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از 700 نفر به صورت مستقیم و 5هزار نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه کم‌برخوردار بافت به وجود خواهد آمد و نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فاز اول شرکت احیا استیل فولاد بافت، در سال 1398 با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سهامدار عمده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و بانک صنعت و معدن با هدف خودکفایی صنعتی و تولید محصولات استراتژیک مانند آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری همچنین از افتتاح ویلاهای اقامتی شهرستان بافت و مجتمع بین راهی این منطقه در این مراسم خبر داد و گفت: مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در راستای انجام مسولیت های اجتماعی و همچنین بهبود اوضاع سلامت و ورزش جوانان منطقه بافت ،قصد دارد مجتمع ورزشی شهرستان را بازسازی و نوسازی کند تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
گفتنی است بازسازی و نوسازی مجتمع ورزشی شهید شهابی بافت هم اکنون آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند
  • مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد