Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@05:27:16 GMT

امدادرسانی به ۹استان درگیر سیل و ۵ استان درگیر برف

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۳۶۸

امدادرسانی به ۹استان درگیر سیل و ۵ استان درگیر برف

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به علت سیل و آب گرفتگی به ۹ استان و برف و کولاک به ۵ استان خبر داد و اقدامات هلال احمر را در این مناطق تشریح کرد.

مرتضی سلیمی درباره جزئیات امدادرسانی به استان‌های دچار سیل و آب گرفتگی طی سه روز گذشته اظهار کرد: طی این مدت استان‌های ایلام، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان درگیر سیل و آب گرفتگی بودند که امدادرسانان هلال احمر با فراهم کردن اسکان اضطراری، اقلام خوراکی و بهداشتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به۱۷۰۰ نفر امدادرسانی کردند.۱۷دستگاه چادر، ۵۸۴تخته پتو، ۲۰۰تخته موکت و ... از جمله اقلام توزیع شده در این مناطق است.

وی با بیان اینکه به ۴۶ شهر، روستا و منطقه عشایر نشین در این ۹استان امدادرسانی شد، گفت: با توجه به وقوع آبگرفتگی در برخی از این مناطق عملیات تخلیه آب نیز از ۶۴ واحد مسکونی انجام شد، ۹۸ نفر نیز به مکان‌های امن انتقال داده شدند و ۹ نفر نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند همچنین ۱۱دستگاه خودرو نیز دراین میان گرفتار شده بودند که توسط امدادرسانان رهاسازی شدند. این امدادرسانان ۳۳۲ نفر بودند که در قالب ۷۹ تیم در این فعالیت مشارکت کردند.

سلیمی با اشاره به پایان عملیات‌های امدادی در پی بارش برف درپنج استان کشور نیز گفت: طی سه روز گذشته عملیات برف و کولاک در۷ محور و مناطق عشایرنشین استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی انجام شد که ۱۳۶ نفر در این مناطق امدادرسانی شدند. برای پنج تن از این افراد اسکان اضطراری فراهم شد و سه نفر به مناطق امن انتقال یافتند همچنین ۱۰دستگاه خودرو در میان برف و کولاک گرفتار شدند که با تلاش امدادرسانان رهاسازی شدند. اقلامی مثل پتو و نایلون نیز میان افراد در این مناطق توزیع شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سیل برف امدادرسانی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت:«من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهاجمیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید. 
اما آنها باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

دیگر خبرها

  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • ببینید | آخرین وضعیت امدادرسانی‌ها در مناطق سیل‌ زده