Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کاپیتان پیشین تیم ملی در توئیتر واکنش تند و تیزی نسبت به درگیری اوسیانو کروز با یک خبرنگار نشان داد.

 

مهدی مهدوی‌کیا بازیکن پیشین پرسپولیس واکنش شدیداللحنی به درگیری دستیار کی‌روش با یک خبرنگار  پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مهدوی‌کیا در این ارتباط نوشت:

 

وقتی دلقک سیرک کارش مورد توجه تماشاچی قرار نمیگیره، سعی میکنه به هر طریقی، حتی حرکات عجیب و غریب رضایت تماشاچی و صاحب سیرک رو جلب کنه و آنها رو بخندونه. چون میدونه در غیر اینصورت اخراج میشه و دلقک دیگه ای جاش رو میگیره.

پارس فوتبال

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کاپیتان ورزشی تیم ملی توئیتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمین خیلی بد ترکمنستان نتوانستیم کیفیت واقعی خود را نشان بدهیم.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری، اظهار داشت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • براهیم، بچه‌ سرتق مراکش! (عکس)‏
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم