Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتشار فیلم اظهارات پیروز حناچی مبنی بر استفاده از مدیران خارجی برای مدیریت شهری مرکز ارتباطات شهرداری تهران اطلاعیه‌ای عجولانه صادر کرد. پس از انتشار فیلم اظهارات پیروز حناچی مبنی بر استفاده از مدیران خارجی برای مدیریت شهری توسط خبرگزاری دانشجو و بازنشر گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اطلاعیه‌ای عجولانه صادر کرد که حاوی نکات جالبی است! کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
در این اطلاعیه آمده است: فیلمی که به تازگی از حناچی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، در حاشیه انتخابات دانشکده فنی دانشگاه تهران و در زمان حضور وی در معاونت معماری و شهرسازی ضبط شده و حناچی در آن بر انتقال دانش و تجربیات کارشناسان خارجی به کشور پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه‌های همسو با مدیریت جدید شهری نیز با تیتر عجیب «ویدئوی منتشر شده از حناچی قدیمی است» به بازنشر این اطلاعیه پرداخته‌اند.    اما ماجرای این فیلم چیست؟
روز شنبه مورخ ۱۹ آبان ماه جلسه هم اندیشی و تریبون آزاد پرسش و پاسخ کاندیدا‌های شهرداری تهران به همت دانشکده محیط زیست دانشگاه که در دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد. قرار بود در این نشست کاندیدا‌ها و کارشناسان از برنامه‌های مدیریتی برای اداره شهر تهران سخن بگویند.   اظهارات آقای حناچی نیز در همین راستا ایراد شده و خبرگزاری دانشجو بدون دخل و تصرف فیلم این اظهارات را منتشر کرده است.
به نظر می‌رسد اطلاعیه عجیب و عجولانه روابط عمومی و بازنشر آن در رسانه‌های اصلاح طلب و تاکید بر قدیمی بودن این اظهارات نشانه پشیمانی آقای حناچی از اظهارات هفته گذشته خود است. در واقع روابط عمومی محترم با انتشار این جوابیه تلویحا در برابر واکنش‌های منفی گسترده به این اظهارات تسلیم شده است. جدیدترین توئیت شهردار تهران نیز از همین موضوع حکایت می‌کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حناچی شهرداری تهران پیروز حناچی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خوانند، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:

«غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو راست معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می‌شود.»

کد خبر 747109

دیگر خبرها

  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال