Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محمد رحیم بهره مند افزود: مقابله با ورود کالاهای غیراستاندارد را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم و کارشناسان استاندارد نظارت و کنترل مستمری در این زمینه دارند.
وی اضافه کرد: در بازرسی های صورت گرفته در هفت ماه سال جاری در گمرک های این استان، 20 محموله کالای غیر استاندارد شامل کلاه ایمنی موتورسیکلت، ابزار آشپزخانه، انواع آچار، پیچ و مهره و کالاهای برقی ساخت کشور چین غیر استاندارد اعلام و از ورود آنها به کشور جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

57 آزمایشگاه همکار در زمینه آزمون کالاهای وارداتی و صادراتی و تدوین استاندارد دراستان بوشهر فعالیت دارند.

این شمار آزمایشگاه ها با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی در استان بوشهر راه اندازی شده که با فعالیت آنها این استان به یکی از قطب های آزمایشگاهی در کشور تبدیل شده است.

این آزمایشگاه ها یکهزار و 607 قلم کالا را مورد آزمون قرار می دهند که روند صادرات و واردات کالا در بندر بوشهر را به میزان قابل توجهی سرعت بخشیده است.

هم اکنون آزمون استاندارد 100 درصد کالاهای تولیدی استان بوشهر و 95 درصد از کالاهای صادراتی و وارداتی در بندر بوشهر در این استان صورت می گیرد.

عمده فعالیت های آزمایشگاه های همکار در قالب نظارت بر کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی و تدوین استانداردها تعریف شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندارد بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری