Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@18:07:50 GMT

کتابدار، خط مقدم ترویج کتابخوانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۵۰۰

کتابدار، خط مقدم ترویج کتابخوانی است

معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، آگاهی از مهارت های کتابداری، انجام فعالیت های خلاقانه و خودجوش در ترویج کتابخوانی لزوم آشنایی با نشریات و اطلاع از ذائقه جامعه و... را به کتابدارن توصیه کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان،  اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، امروز(۲۶ آبان)در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در سخنانی با بیان اینکه از سال ۹۳ کارهای بزرگی به سرانجام رسید از جمله تصویب چارت سازمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بیان داشت: تبدیل وضعیت استخدامی همکاران در حال انجام است.


وی خط مقدم ترویج کتابخوانی را کتابداران عنوان کرد و گفت: کتابخانه محوری در کنار کتابدار محوری از سیاست هایی است که باید به آن توجه شود؛ کتابدار باید علاقه مند به خدمت رسانی باشد و میانه او با خواندن خوب باشد تا بتواند جامعه را به این امر دعوت کند.



شفاعی آگاهی از مهارت های کتابداری، انجام فعالیت های خلاقانه و خودجوش در ترویج کتابخوانی لزوم آشنایی با نشریات و اطلاع از ذائقه جامعه و... را به کتابدارن توصیه کرد و افزود: سند حرفه ای کتابداری هفته پیش رونمایی شد و در آن مشخص شده به چه مبنایی در این حرفه باید آشنایی داشته باشند.



وی حضور هوشنگ مرادی کرمانی در هئیت امنای کتابخانه های عمومی کشور به عنوان عضو حقیقی را باعث افتخار دانست که کمک های زیادی می تواند انجام دهد و کرمانی ها به خاطر چنین ذخیره ملی به خود ببالند. 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد خراسان جنوبي بیرجند مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد یادداشت مهمان جشنواره کشوری روح خدا شهید مدافع حرم گیلان شفاعی کتابدار مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سلیمان دهرویه مسئول برگزاری مراسم گفت : ترویج مرام ، از خودگذشتگی و سیره حضرت علی (ع) با توسعه ورزش زورخانه ای ازاهداف این طرح ورزشی است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده