Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@15:55:24 GMT

خیر انگلیسی‌ها به بازی خیریه وین رونی نرسید!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۵۸۸

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از نشریه سان، وین رونی پنجشنبه شب یکصدوبیستمین و آخرین بازی‌اش با پیراهن تیم ملی انگلیس را انجام داد. او در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و با ورودش به میدان بیش از 68 هزار هوادار به احترامش ایستادند و بهترین گلزن تاریخ سه‌شیر را تشویق کردند.

این بازی که با پیروزی 3 بر صفر تیم ملی انگلیس مقابل آمریکا خاتمه یافت، اگرچه وداعی در خور جایگاه وین رونی در تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس را شکل داد، اما او را به هدف اصلی‌اش نرساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونی پیش از این بازی بارها و بارها تأکید کرده بود که بازی پنجشنبه شب تماماً با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کودکانی است که تحت پوشش بنیاد خیریه او قرار دارند.

با وجود آنکه اتحادیه فوتبال انگلیس این مجوز را دارد که در طول مسابقات و در داخل ورزشگاه‌ها اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خیریه کند، پنجشنبه شب حتی یک نفر هم نبود که مسئولیت جمع‌آوری چنین کمک‌هایی را برعهده بگیرد.

مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس پس از بازی کم‌کاری خود را با این بهانه که آنها وقت کافی برای سازماندهی و اختصاص بخش‌های مخصوص جمع‌آوری کمک‌های خیریه در ورزشگاه ومبلی و پیدا کردن داوطلب برای جمع‌آوری این کمک‌ها را نداشته‌اند، توجیه کردند.

کسب مجوز جداگانه برای جمع‌آوری کمک‌های خیریه در خارج از ورزشگاه‌های انگلیس منوط به اعلام این برنامه به مقامات ذی‌ربط در فاصله 10 روز به انجام این کار است. با توجه به اینکه پلیس و شورای شهر لندن تمرکز خود را روی سازماندهی امور مربوط به سالروز آتش بس جنگ جهانی اول (Armistice Day) قرار داده بودند، یکسری مشکلات برای رسیدگی به برنامه‌های خیریه خداحافظی وین رونی از تیم ملی به وجود آمد. این در حالیست که مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس از بیش از یک سال پیش اعلام کرده بودند که برای تجلیل از وین رونی برنامه‌هایی دارند.

نشریه سان روز چهارم نوامبر یعنی 11 روز قبل از بازی، اعلام کرده بود که رونی در بازی پنجشنبه شب به میدان می‌رود و به همین دلیل اهمال صورت گرفته در جمع‌آوری کمک‌های خیریه که هدف اصلی او از شرکت در این بازی بود، با انتقاداتی همراه شده است.

اگرچه برنامه جمع‌آوری کمک‌های خیریه در ورزشگاه محقق نشد، اما هوادارانی بودند که از طرق دیگر داوطلبانه اقدام به انجام این کار کرده و وجوهی را به بنیاد خیریه رونی واریز کردند. در همان شب پیراهن‌هایی با امضای وین رونی هم به حراج گذاشته شد که ظاهراً از این طریق هزاران پوند کمک خیریه جمع‌آوری شد. در همین حال شورای شهر لندن از پاسخگویی درباره دلیل فراهم نیاوردن تمهیدات لازم برای اجرای برنامه جمع‌آوری کمک‌های خیریه در بازی خداحافظی وین رونی خودداری کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!

بیش از ۱۶۰۰ هوادار انگلیس از خروج از کشور در مدت زمان برگزاری جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان منع خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان انگلیس، بیش از 1600 هوادار فوتبال انگلیس از خروج از کشور برای تماشای مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 در تابستان سال جاری منع خواهند شد.

به گفته این منبع، این هواداران مجبور به تسلیم پاسپورت خود خواهند شد. آنها در صورت حضور در خاک آلمان، جایی که مسابقات یورو 2024 برگزار می‌شود با شش ماه زندان یا جریمه هنگفتی روبه‌رو خواهند شد.

همچنین این تعداد از هواداران فوتبال انگلیس تنها با مجوز ویژه می‌توانند کشورشان را را ترک کنند.

مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 از 14 ژوئن تا 14 جولای (25 خرداد تا 24 تیر) برگزار می‌شود. تیم ملی انگلیس در این رقابت‌ها با اسلوونی، دانمارک و صربستان همگروه است.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به شمال غرب یمن
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند
  • مقام نظامی انگلیسی: ما فقط برای ۱۰ روز مهمات داریم
  • تحریم‌ های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین