Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:10:12 GMT

کلاس اسباب بازی به دبستان‌ها می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۶۴۲

کلاس اسباب بازی به دبستان‌ها می‌آید

وزیر آموزش‌وپرورش گفت:‌دوره ابتدایی و پایه‌های اول، دوم و سوم دبستان، کلاس اسباب بازی آموزشی را ایجاد می‌کنیم. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد بطحایی امروز در چهارمین جشنواره اسباب بازی اظهار کرد: در دوره ابتدایی و پایه‌های اول، دوم و سوم دبستان، کلاس اسباب بازی آموزشی را ایجاد می‌کنیم و بچه‌ها دو تا سه ساعت در هفته از طریق بازی با اسباب بازی‌ها، اهداف آموزشی را فراخواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع مهمترین برنامه‌ای است که در سال جاری با همت معاونت علمی ریاست جمهوری اجرایی خواهیم کرد. اسباب بازی به عنوان بخشی از تکنولوژی آموزشی وارد مدارس و کلاس‌ها به ویژه در دوره ابتدایی می‌شود تا شادی و نشاط همراه بچه‌ها شود و آنها را به یادگیری علاقه‌مند کند.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش نیازمند چنین نوآوری‌هایی است و حتما این اقدامات این وزارتخانه را به سرعت به آنچه سند تحول ترسیم کرده نزدیک می‌کند.

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مدارس دولتی سید محمد بطحایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس دولتی سید محمد بطحایی مدارس دولتی سید محمد بطحایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دولت دوست ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مهلت ثبت نام برای سنجش نوآموزان، تا پایان اردیبهشت ماه است و با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، والدین در اسرع وقت اقدام کنند.

وی بیان داشت: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند.

دولت دوست تصریح کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند، باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند.

وی افزود: بدون سنجش سلامت، امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان وجود ندارد.

کد خبر 6097437

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی