Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال مکلی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۰ روز گذشته آتش‌نشان ها از گم شدن عده‌ای در ارتفاعات توچال با خبر شده که برای جستجو و نجات آنان وارد عمل شده و موفق شدند ۲۷ نفر از این افراد را نجات داده و به پایین منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از این افراد ادعا می‌کردند که گروهی دیگر را حین صعود به قله توچال مشاهده کرده، اما آنان را در حین بازگشت ندیده‌اند گفت: با توجه به این ادعا گروهی از عوامل امداد و نجات آتش‌نشانی که در ایستگاه ۵ توچال مستقر هستند در شرایط تاریکی هوا و مه و کولاک شدید جستجو برای یافتن این افراد را نیز آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: سرانجام مدتی پس از جستجو، آتش‌نشانان شش نفر شامل سه مرد و سه زن را که در جان پناه قله توچال محبوس شده بودند نجات داده و با کمک عوامل تله کابین توچال به پایین منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه در این میان دو خانم دچار سرمازدگی شدید شده بودند، اظهار کرد: با توجه به برف و کولاک شدیدی که در این منطقه وجود داشت احتمالا اگر این افراد خود را به جان پناه نمی‌رساندند یا تا صبح در جان پناه می‌ماندند احتمال خسارت جانی بیشتری برایشان وجود داشت.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دقایقی پس از ساعت ۱ بامداد دومین عملیات نجات خود را در روز جمعه در توچال به اتمام رساندند،گفت: در مجموع طی دو عملیات ۳۳ نفر از میان برف و کولاک نجات داده شدند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتشنشانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب

دریافت 46 MB کد خبر 6081907

دیگر خبرها

  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • نجات چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب بلوچستان
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان