Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت های بیمه ای با توجه به وجود قابلیت های فراوان در صنعت پتروشیمی آماده حضور و سرمایه گذاری در این صنعت پیشرو هستند. 

مدیر سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر با بیان این که سال گذشته با خرید سهام چند شرکت پتروشیمی ۳۰۰ میلیارد تومان در این صنعت سرمایه گذاری کردیم اظهار کرد: در حال حاضرصنعت پتروشیمی یکی از بازارهای مطمئن و سودده برای سرمایه گذاری است و باید با هدف تکمیل زنجیره ارزش از این صنعت ارزشمند حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید خاندوزی افزود: با توجه به این که منابع حاصل از فروش بیمه نامه های عمر باید در بازاری مطمئن سرمایه گذاری شود از این رو طی بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر صنعت پتروشیمی جزو با مزیت ترین صنایع کشور است که سرمایه گذاری در آن منافع شرکت را تامین خواهد کرد.

وی افزود: سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان در سهام چند شرکت پتروشیمی و پالایشی سرمایه گذاری کردیم که شرکت سرمایه گذاری غدیر ، پتروشیمی خراسان ، پتروشیمی جم و پالایش نفت اصفهان جزو این شرکت ها هستند.

خاندوزی گفت:هدف از انتخاب صنعت پتروشیمی جهت سرمایه گذاری درگام نخست سودآوری است که الویت هر شرکت بیمه ای به شمار می رود و در مرحله بعد به نوعی حمایت و توسعه صنعت پتروشیمی کشور است.

وی افزود: افزایش توان مالی شرکت های پتروشیمی منجر به افزایش سرمایه شده و این افزایش سرمایه دوباره در چرخه صنعت بکار گرفته می شود ، بر این اساس سرمایه گذاری در این صنعت با توجه به مزایایی که در ایجاد درآمد و اشتغال برای کشور به همراه دارد به نوعی منافع بیش از دو طرف را تامین می کند .

خاندوزی تصریح کرد: همچنین حضورو سرمایه گذاری شرکت هایی مانند بیمه در صنعت پتروشیمی به نوعی موجب جلب اعتماد مردم عادی به این صنعت شده و می تواند سرمایه ها را به این سمت هدایت کند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۰۰ واحد تولیدی در استان گلستان با ورود دادگستری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این دیدار، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، مجموع اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی استان در سال گذشته را خوشحال کننده و امیدوار کننده دانست.

وی با اشاره به تلاش‌های قضایی برای رفع موانع حقوقی طرح‌های پتروشیمی و جزیره آشوراده گفت: امیدواریم زودتر این طرح‌ها اجرایی شود و مردم استان از نتیجه آن بهره‌مند شوند.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان نیز با اشاره به احیای یکصد واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ در استان، گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان از معوقات بانکی نیز با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به بیت المال بازگردانده شد.

آسیابی ادامه داد: پتروشیمی گلستان، آشوراده و موج‌های آبی از پرونده‌های شاخصی بود که پارسال با مدیریت قضایی به سرانجام رسید.

وی افزود: راه اندازی دومین کانون داوری حرفه ای، ایجاد مجتمع شوق زندگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد مجتمع محاکم خانواده هم از دیگر تلاش‌های ما برای تحقق عدالت قضایی بود.

دیگر خبرها

  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی
  • احیای ۱۰۰ واحد تولیدی در استان گلستان با ورود دادگستری