Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@10:44:33 GMT

خدمات شهری باید به ارتقای سلامت مردم منجر شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۸۳۶

خدمات شهری باید به ارتقای سلامت مردم منجر شود

علیرضا پوستی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: توجه به شهرها تنها با توسعه بتونی و سخت افزاری میسر نشده و در کنار ارتقای مباحث فیریکی به توسعه مصادیق مرتبط با سلامت مردم و حفظ محیط زیست نیز توجه ویژه‌ای را نیاز خواهیم داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین ارکان توسعه شاخص‌های سلامت مردم، افزایش زیرساخت‌های پیاده‌روی عمومی و مسیرهای دوچرخه سواری بوده تا مردم در قسمتی از میادین شهری به راحتی پیاده روی و ورزش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: پیش از این تعدادی از پیاده راه‌ها با بهره‌گیری از علم نوین و طرح‌های مطالعاتی در مناطق مختلف اردبیل راه اندازی شده و قسمتی دیگر نیز در دستور کار شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

وی یادآور شد: طرح اجرای پیاده‌راه خیابان اسماعیل بیگ تا میدان عالی قاپو با سرعت در حال انجام بوده و چنانچه شرایط آب و هوایی مساعد شود، پیش از شروع فصل زمستان شاهد اتمام این طرح بزرگ گردشگری و ورزشی خواهیم بود.

پوستی در خصوص دلایل توجه جدی به میادین اطراف بقعه تاریخی شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی توضیح داد: این اقدام در توسعه گردشگری منطقه و احیای شواهد تاریخی موجود موثر بوده و گامی بلند در راستای شناساندن هر چه بیشتر اردبیل به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تلقی خواهد شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: احیای هویت اردبیل و تاثیری که این استان در تاریخ کشور به یادگار گذاشته باعث خواهد شد تا شهروندان با چنین فرهنگ اصیل و تأثیرگذاری آشنا شده و در صیانت از آن با افتخار و انسجام مناسبی عمل کنند.

کد خبر 4459973

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند