Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@20:10:40 GMT

پایداری نسبی وضعیت جوی راه‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۸۵۸

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از پایداری نسبی وضعیت جوی راه‌های کشور خبر داد و وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش‌های اخیر در محورهای کشور اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تبدیل شدن شرایط محیطی محورها به شرایط پایدار هستیم و تنها مداخلات جوی قابل مشاهده در مسیرهای کشور مه گرفتگی همراه با کاهش دید در بیشتر محورهای استان همدان، خوزستان و شمال فارس و محورهای اراک-سلفچگان و اراک -فرمهین در استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به ترافیک در محورهای اطراف تهران افزود: ترافیک در آزادراه تهران-کرج سنگین هست، همچنین ترافیک جاده مخصوص، جاده قدیم کرج-تهران، شهریار-تهران و پاکدشت-تهران نیمه سنگین و ترافیک در آزادراه قم-تهران و ساوه-تهران پرحجم گزارش شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی استان مرکزی جاده ترافیک استان مرکزی ترافیک جاده کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۹ فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، روان و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد