Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:42:07 GMT

پولیشیچ که به چلسی می‌رود جانشین هازارد نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۹۷۶

پولیشیچ که به چلسی می‌رود جانشین هازارد نیست

روزنامه‌ی انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد که باشگاه چلسی در نبرد بر سر به خدمت گرفتن ستاره‌ی آینده‌دار بوروسیا دورتموند، کریستین پولیشیچ به پیروزی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ 20ساله که زاده‌ی آمریکا است و به عنوان وینگر در دورتموند بازی می‌کند و پنج‌شنبه شب در جریان دیدار دوستانه‌ی تیم ملی کشورش آمریکا مقابل انگلیس شب درخشانی را پشت سر گذاشت تا سال 2020 با دورتموند قرارداد دارد ولی به گزارش دیلی‌میل دورتموند قبول کرده که در پایان فصل جاری او را واگذار کند تا بتواند به اوضاع مالی باشگاه سر و سامانی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از سوی دیگر چلسی برای جذب او عجله دارد و تلاش می‌کند تا این معامله در ماه ژانویه انجام شود. به خصوص حالا که خطر محرومیت چلسی از نقل و انتقالات توسط فیفا به دلیل استخدام بازیکنان کمتر از سن قانونی این تیم را تهدید می‌کند.

 

 

پولیشیچ یکی از ستاره‌های نوظهور بوندس‌لیگا است و دورتموند در حال حاضر صدرنشین این لیگ است و بخت اول قهرمانی امسال بوندس‌لیگا به حساب می‌آید. ولی با توجه به حضور جیدون سانچو اعجوبه‌ی انگلیسی در پست پولیشیچ، این ستاره‌ی آمریکایی نتوانسته در فصل جاری در تمامی بازی‌های زردپوشان دورتموند به میدان برود. برای مثال در جریان پیروزی هفته‌ی پیش دورتموند مقابل بایرن مونیخ که با نتیجه‌ی 3-2 به پایان رسید سانچو به جای پولیشیچ به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد تا پولیشیچ تا پایان بازی روی نیمکت باقی بماند.

 

 

پولیشیچ از 16سالگی عضو باشگاه دورتموند بوده ولی حالا به درخواستهای باشگاه برای مذاکره درباره‌ی تمدید قراردادش جواب مثبت نمی‌دهد. دیلی‌میل می‌گوید به همین خاطر بوده که دورتموند تصمیم گرفته با وجود علاقه‌اش به پولیشیچ او را در ازای دریافت مبالغ قابل توجه واگذار کند. دیلی‌میل می‌گوید پیش از این صحبت‌هایی درباره‌ی قیمت 70 میلیون پوندی پولیشیچ وجود داشته ولی چون دورتموند می‌ترسد که در سال 2020 مجبور شود او را رایگان از دست بدهد به احتمال زیاد به تیمی که پولیشیچ را جذب کند تخفیف خواهد داد.

 

 

به گفته‌ی دیلی‌میل پولیشیچ به ترکیب چلسی اضافه خواهد شد و جای هیچکدام از بازیکنان فعلی آبی پوشان لندنی را نخواهد گرفت. در نتیجه جذب پولیشیچ، احتمال عزیمت ادن هازارد به رئال مادرید را افزایش نخواهد داد.

 

پولیشیچ پیش از بازی انگلیس و تیم ملی کشور آمریکا به رسانه‌ها گفت:" انگلیس و لیگ برتر جایی است که خیلی‌‌ها از بچگی رویای بازی کردن در آن را در سر دارند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که من یک روز آنجا بازی نکنم. ما امسال با دورتموند سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و من از تک تک لحظه‌های حضورم در این باشگاه لذت می‌برم. ولی وقتی نیم فصل از راه برسد و زمان صحبت کردن من درباره‌ی آینده‌ام بشود، ممکن است اتفاق‌هایی بیفتد".

 

چلسی ادن هازارد بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی ادن هازارد بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن