Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@23:23:23 GMT

پوتین: برنامه‌ای برای دیدار با نتانیاهو ندارم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۰۸۱

رکنا: رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در آینده نزدیک ندارد.

به گزارش رکنا، ولادیمیر پوتین در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه، آیا ممکن است در ماه های آینده با نتانیاهو دیدار کند، گفت که در حال حاضر چنین برنامه ای در دستور کار ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی برای دیدار احتمالی با نتانیاهو تعیین نشده است اما به صورت سرپایی با او در پاریس برسر بحران در سوریه و تراژدی مربوط به سقوط Fall هواپیمای روسی و کشته شدن سرنشینان آن گفت و گو کردم.

پوتین همچنین گفت که رژیم صهیونیستی خود را در این حادثه Incident مقصر نمی داند.

گفتنی است نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در حاشیه مراسم یکصدمین سالگرد پایان جنگ اول جهانی دیداری کوتاه با رئیس جمهوری روسیه در کاخ الیزه داشت.

نتانیاهو از چند هفته پیش برای دیدار با ولادیمیر پوتین ابراز تمایل کرده بود تا روابط سرد پیش آمده بر اثر سرنگونی هواپیمای روسی را احیا کند.

براساس گزارش رسانه های روسیه، این نخستین دیدار پوتین با نتانیاهو پس از سرنگونی هواپیمای ایل-20 روسیه در سوریه بر اثر حرکات تحریک آمیز جنگنده های رژیم صهیونیستی است که در نتیجه آن 15 نظامی روس کشته شدند.

پوتین و نتانیاهو روز دوم مهر ماه پس از سرنگونی هواپیمای ایلیوشین روسیه در آسمان سوریه تلفنی گفت وگو کردند و رئیس جمهوری روسیه گفت که تدابیر جدیدی برای تامین امنیت نیروهای روسیه در سوریه اندیشیده خواهد شد.

در این راستا روسیه یک ماه پیش چند مجموعه سامانه پدافند هوایی اس-300 و نیز جنگ افزارهای الکترومغناطیسی به سوریه ارسال کرد که نقش زیادی در کاهش حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مسکن ۵۰۰ میلیونی سال گذشته، یک میلیاردی شد مجازات متلک انداختن به زنان چیست؟! خانم معلم ملک الشعرای بهار چه کسی بود؟! / باور نمی کنید +عکس 9 زن و 12 مرد گردانندگان پارتی شبانه در مراغه! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط Fall حادثه Incident روسیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی رئیس نتانیاهو آینده عکس فیلم حادثه ایران مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد ساعت ۱۷:۵۰ به وقت محلی سوریه (ساعت ۱۸:۲۰ به وقت تهران) جنگنده‌های دشمن صهیونیستی با چند شلیک از آسمان جولان اشغالی ساختمانی مسکونی را در حومه شهر دمشق هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • پوتین: ادعای برنامه ریزی ما برای جنگ با اروپا بی اساس است
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • تاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگ
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو