Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران بعد از برد یک گله مقابل ترینداد و توباگو باید روز سه شنبه در دومین بازی تدارکاتی خود در سومین اردوی پیش از جام ملت های آسیا در دوحه قطر به مصاف تیم ملی ونزوئلا برود.

ونزوئلا روز گذشته در مصاف با تیم ملی ژاپن در اویتای ژاپن به تساوی یک بر یک رسید و حالا پس از حدود یک سال مهیای بازی دوباره با ایران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برعکس ترینیداد و توباگو که بازیکنان لژیونر ناشناخته ای داشت و خیلی از نفرات هم در لیگ داخلی کشورمان توپ می زنند، ونزوئلا در لیست کنونی خود فقط 2 بازیکن شاغل در لیگ داخلی دارد و الباقی نفرات در لیگ های خارجی توپ می زنند.

دربین 23 بازیکن دعوت شده توسط رافائل دودامل، 21 بازیکن از 11 کشور مختلف خود را به اردو رسانده اند که آمریکا با 4 نماینده از الباقی کشورها سبقت گرفته اند.

دو بازیکن از کلمبیا،2 بازیکن در اسپانیا حضو دارند. در روسیه سه بازیکن، در پرتغال 2 نفر، در ایتالیا سه نفر و در لیگ های نروژ، شیلی، انگلیس و آلمان هم یک نفر توپ می زنند.

بازهم در بین بازیکنان مذکور نفراتی هستند که نسبت به بقیه نفرات بیشتر مورد توجه هستند. رافائل رومو دروازه بان دوم ونزوئلا در تیم آپولون قبرس فعالیت می کند و همبازی رضا قوچان نژاد است. ویلکر آنخل 25 ساله دفاع مرکزی احمد گروژنی است و میلاد محمدی در کنار او بازی می کند.

روبرتو روسالس 29 ساله عضوی از تیم اسپانیول اسپانیا است. آنها در شهر بارسلونا امسال خوش درخشیده اند و جزو بالانشین ها هستند. توماس رینکون کاپیتان سی ساله ونزوئلا عضو تیم تورینو است. این بازیکن سابقه حضور در یوونتوس را دارد و با 30 سال سن مسن ترین بازیکن کنونی ونزوئلا هم هست. او اولین گل ملی خود را در نودمین حضورش مقابل ژاپن به ثمر رساند و حالا بی تاب است تا زودتر به سومین بازیکن تاریخ این کشور تبدیل شود که بازی های ملی اش سه رقمی خواهد شد.

 سرجیو کوردووا با 21 سال سن برای تیم آگزبورگ در بوندسلیگا توپ می زند. داروین ماچیس 25 ساله هم که یک مهاجم محسوب می شود برای اودینزه بازی می کند اما مهمترین لژیونر این تیم، سالومون روندون 29 ساله است. بازیکنی که در تیم نیوکاسل و زیر نظر رافا بنیتز بازی می کند و سالهاست در لیگ برتر مشغول به بازی است.

بی شک بازی با این تیم می تواند چالش دشواری برای کی روش و شاگردانش باشد. بازی سال پیش با تک گل علیرضا جهانبخش در نایمخن به سود تیم کی روش تمام شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار برگزار می‌شود که در مصافی حساس تیم‌های رده سوم و پنجم لیگ برتر (سپاهان و ملوان) در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند. در دیگر بازی امروز یکشنبه دوم اردیبهشت نیز تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم به مصاف هم می‌روند.

ذوب آهن - آلومینیوم

تیم آلومینیوم در حالی امروز رو در روی ذوب آهن قرار می‌گیرد که این تیم تاکنون در ادوار رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته ذوب آهن را شکست دهد. این دو تیم تاکنون ۷ بار رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن دو پیروزی برای ذوب آهن و ۵ تساوی بوده است. هر دو تیم ۳۰ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل ذوب آهن در رده هشتم و آلومینیوم در جایگاه دهم ایستاده است.

ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود متحمل ۳ شکست شده و کسب یک پیروزی و یک تساوی دستاورد شاگردان محمد ربیعی بوده است. در طرف مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی در ۵ بازی اخیر خود، دو شکست، دو تساوی و یک پیروزی را به دست آورده‌اند و عملکرد هر دو تیم در بازی‌های اخیر درخشان نبوده در حالی که هم ذوب آهن و هم آلومینیوم در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی را به دست آورده بودند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت سعید رحیمی مقدم در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

ملوان - سپاهان

تیم ملوان با هدایت مهدی تارتار یکی از بهترین فصل‌های حضور خود در ادوار مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند و توانسته تا به اینجای رقابت‌ها، عملکرد درخشانی داشته باشد و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی نیز محسوب می‌شود.

در ۱۰ بازی اخیر رو در روی دو تیم، ملوانی‌ها ۳ و سپاهانی‌ها دو بار به پیروزی رسیده‌اند و ۵ بار بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. آخرین پیروزی سپاهان در لیگ برتر برابر ملوان به تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۳ بر می‌گردد و بیش از ۱۰ سال است که زردپوشان اصفهانی نتوانسته‌اند ملوان را شکست دهند. دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا این بار و در مقابل هواداران خود برابر سپاهان به پیروزی دست یابند.

سپاهان در این بازی محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و محمدجواد حسین نژاد و آریا یوسفی نیز به آمادگی مناسب برای حضور در ترکیب تیم خود نرسیده‌اند. سپاهان با ۴۲ و ملوان با ۳۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و پنجم جدول قرار گرفته‌اند و پیروزی در این بازی می‌تواند امید هر دو تیم را برای تصاحب جایگاه سومی و سهمیه آسیایی بیشتر کند.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار می‌شود.

کد خبر 6083590

دیگر خبرها

  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان