Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@08:37:20 GMT

مصر؛ جلوگيري از اخبار جعلي يا آزادي بيان؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۱۴۹

مصر؛ جلوگيري از اخبار جعلي يا آزادي بيان؟

خبرگزاري آريا - در مصر، نگراني ها از محدوديت آزادي بيان روز به روز بيشتر مي شود. در چند ماه گذشته شماري از خبرنگاران و فعالان مصري، به اتهام انتشار خبرهايي که حکومت مي گويد جعلي بوده اند، بازداشت شده اند.
در مصر، نگراني ها از محدوديت آزادي بيان روز به روز بيشتر مي شود. در چند ماه گذشته شماري از خبرنگاران و فعالان مصري، به اتهام انتشار خبرهايي که حکومت مي گويد جعلي بوده اند، بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتشار اخبار جعلي بر اساس قوانين مصر جرم است. اما فعالان حقوق بشر مي گويند اين قانون، که پنج ماه پيش اجرا شد، جلوي ابراز نظر و بيان عقيده آزاد را مي گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد

به گزارش همشهری آنلاین، این اقدام قابل پیشبینی در حالی اتفاق افتاد که روز گذشته و بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، جواد نکونام اظهارات جنجالی را علیه مهم‌ترین رقیب آبی‌ها انجام داده بود و باشگاه پرسپولیس به این شکل پاسخ نکونام داده است.

نکونام در نشست خبری خود گفته بود: تیم‌های دیگر را ببینید چند امتیاز با داوری گرفتند. ما خدا را شکر کادو نمی‌گیریم و از کسی هم نگرفتیم تا حالا ولی هفته قبل گل صحیح‌مان را قبول نکردند.

او همچنین با اتهام به داوران دربی گفت: پارسال من در استقلال نبودم اما دربی این تیم را دیدم. دو داور، داور بازی بودند که جفت‌شان پرسپولیسی بودند.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اظهارات شکایت خود از جواد نکونام را در کمیته انضباطی ثبت کرده و امیدوار به محرومیت و جریمه سرمربی استقلال به دلیل این اتهامات تند است.

پرسپولیس همچنین احتمالا در روزهای آینده شکایات دیگری را هم از مسئولان استقلال به دلیل اتهام آنها ثبت خواهد کرد.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس، سرمربی این تیم و سایر مسئولان این باشگاه هنوز واکنشی به این اتفاقات و اظهارات نداشته‌اند.

کد خبر 843929 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام

دیگر خبرها

  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • اتهام زنی آمریکا به ایران در نشست شورای امنیت
  • چگونه اخبار جعلی و درست جنگ را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است + فیلم
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد