Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@07:10:54 GMT

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۲۰۰

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آخرین وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران در اولین روز هفته خبر داد. ناطقان: سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیک معابر شهر تهران در روز شنبه ۲۶ آبان اظهار داشت:محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از باکری، محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از صالحی و محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از ستاری با حجم بار ترافیکی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رازقی در ادامه افزود: محور غرب به شرق آزاد راه تهران- کرج از آزادگان، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... ازجناح، محورشرق به غرب بزرگراه زین‌الدین ازصدف، محورجنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست و محورشرق به غرب بزرگراه صدر از کامرانیه دارای بار ترافیک صبحگاهی است.
منبع: میزان برچسب ها: وضعیت ترافیکی ، معابر بزرگراهی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سرهنگ فیروز کشیر دوشنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: در تصادفات منجر به مرگ شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصدها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بارها اطلاع رسانی های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می شود جدا پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!