Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:37:57 GMT

زهرا خلیلی در مسابقات قرآن امارات، چهارم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۲۱۴

زهرا خلیلی در مسابقات قرآن امارات، چهارم شد

نماینده کشورمان در مسابقات قرآن کشور امارات، رتبه چهارم را به دست آورد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات در بخش بانوان شب گذشته به پایان رسید و زهرا خلیلی ثمرین نماینده کشورمان در این مسابقات پس از نمایندگان کشورهای بحرین، سنگال و الجزایر، رتبه چهارم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا خلیلی 29 آبا‌ن‌ماه سال 84 در خانواده‌ای مذهبی متولد شده است و به دلیل مشکل ژنتیکی نابیناست. او از سنین کودکی با قرآن مانوس شده و در سال 95 موفق شد تا کل قرآن کریم را حفظ کند. زهرا خلیلی در مرکز قرآنی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نزد اساتیدی همچون خانم‌ها مشفق، ساریخانی و رحمانی و همچنین الهام منگولی به درجه عالی حفظ دست یافت. مقام چهارم خلیلی، بهترین مقام کسب شده توسط نمایندگان کشورمان در این مسابقات در هر دو بخش آقایان و خانم‌ها است.

انتهای پیام/

 

R1444/P1013149/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای عالی قرآن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی قرآن شورای عالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رضا اردیخانی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته و وقوع سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، برخی پرواز‌های کشور‌های مختلف به دبی لغو شد.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا نیز براساس برنامه ریزی قرار بود از فردا تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود و باتوجه به مشکلات فرودگاهی در امارات این مسابقات به تاریخ دیگری موکول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد