Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مجموعه عظیم دستگاه آموزش و پرورش برای تحول و پیشرفت باید به سلاح علم و فناوری مجهز شود.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: آموزش و پرورش، زیربنایی ترین نهاد در هر کشور است زیرا اساس کار آن آموزش و تربیت نیروی انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اگر امروز سرمایه انسانی قابل قبول و توانمند در کشور داریم حاصل کار معلمان و مدیران مدارس است، افزود: با توجه به تحولاتی که در سطح جهانی به وقوع می پیوندد، ضرورت ایجاب می کند ما هم به روز باشیم.
زاهدی ادامه داد: ما هیچ گاه آرزوها را از اهداف و برنامه های خود تفکیک نکرده ایم اما در سند تحول بنیادین به این امر توجه شده و اهداف و برنامه های آن نیز تدوین شده است.
به گفته استاندار قزوین، برای تحقق 100 درصدی اهداف این سند لازم است همه دستگاه های دیگر هم به آن کمک کنند.
این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل سابق آموزش و پرورش قزوین، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان با تلاش سالار قاسمی طی پنج سال گذشته موفقیت های زیادی کسب کرده است.
زاهدی همچنین با تبریک به مدیرکل جدید این دستگاه، یادآور شد: امیدواریم خیرالله رحمانی با تکیه بر تجربه و سابقه مفیدی که در آموزش و پرورش دارند به موفقیت های بیشتری در شاخص های توسعه آموزش و پرورش استان دست یابند.
سالار قاسمی پس از پنج سال مدیریت اداره کل آموزش و پرورش قزوین، امسال به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز انتخاب و خیرالله رحمانی که پیش از این معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی این اداره کل بود به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان انتخاب شد.
7388/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش توديع و معارفه قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی قم به تجهیزات امدادرسانی در ترافیک مجهز می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات آتش‌نشانی قم در سال ۱۴۰۲ خرید موتورسیکلت و تجهیزاتی بود که به اطفای حریق در شرایط ترافیک کمک می‌کند.

علی زندیه در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: تهیه موتورسیکلت‌ها و دستگاه‌هایی برای وضعیت ترافیک و شلوغی‌ها، خرید دوربین‌های حرارتی و گازسنج اقدام دیگری بود که در سازمان آتش‌نشانی صورت گرفت و هفت دستگاه دوربین حرارتی و هشت دستگاه گازسنج خریداری کردیم.

وی افزود: از آنجا که قم شهر زائرپذیری است و امکان دارد مسافران در چادرهای مسافرتی از گاز پیک نیک استفاده کنند که منجر به حادثه شود، دوربین‌های حرارتی با سرعت زیاد این خطر را شناسایی می‌کند و به مرکز اطلاع می‌دهد که سال گذشته و در ایام نوروز این دوربین‌ها جان یک خانواده پنج نفری را نجات داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت آموزش و پیشگیری، ۲۱ دوره آموزشی برگزار کردیم که توان علمی بالایی برای همکاران آتش‌نشانی قم ایجاد کرد.

زندیه تاکید کرد: تنها سایت معتبر آموزش آتش‌نشانی در خاورمیانه در تهران هست که همکاران ما امسال یک دوره در آنجا آموزش دیدند و برای نخستین‌بار بود که این آموزش در قم اتفاق می‌افتاد، همچنین با یک شرکت تخصصی قراردادی را بستیم که راننده‌ها نیز آموزش‌های تخصصی را ببینند.

وی تصریح کرد: در رابطه با آموزش دانش‌آموزان، سازمان آتش‌نشانی قم سال گذشته ۵۶۰ مدرسه دوره‌های آموزشی را برگزار کرد و نتیجه این بود که با فرهنگ‌سازی صورت گرفته، چهارشنبه‌سوری امسال شاهد کمترین حوادث بودیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد: در حوزه مالی درآمد خیلی خوبی را داشتیم که جای شکر دارد، بیشتر از حد تصورمان پیش رفته است و توانسته‌ایم تمام تجهیزات لازم از جمله خودروهای پیشرفته را تهیه کنیم؛ برای سال ۱۴۰۳ نیز مسئله تأمین نیرو و خودروی بالابر در اولویت سازمان قرار دارد.

کد خبر 744425

دیگر خبرها

  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
  • آتش‌نشانی قم به تجهیزات امدادرسانی در ترافیک مجهز می‌شود
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • ناوگان پست به خودرو‌های قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود
  • افزایش بودجه مناطق شهرداری تهران به ۲۵ همت