Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، سخنگوی حماس اعلام کرد: ­مشارکت فلسطینی‌های ساکن نوار غزه در راهپیمایی بازگشت، بیانگر مخالفت آن‌ها با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
پایگاه اینترنتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به نقل از حازم قاسم سخنگوی این جنبش گزارش داد: مشارکت فلسطینی‌های ساکن نوار غزه در راهپیمایی جمعه با عنوان «عادی سازی روابط خیانت است» که در چارچوب راهپیمایی‌های بازگشت برگزار شد، حاوی پیام مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل اشغالگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حازم قاسم خاطر نشان کرد: ملت ما با مشارکت در این تظاهرات گسترده، تاکید می‌کند رابطه با اسرائیل و همه اقشار امت اسلام یک رابطه مبتنی بر منازعه است و نمی‌تواند یک رابطه عادی و طبیعی باشد.
این مقام حماس تاکید کرد: اسرائیل اشغالگر دشمن اصلی ملت فلسطین است و عادی سازی روابط، اسرائیل را به ادامه تجاوزات خود علیه ملت فلسطین تشویق می‌کند.
حازم قاسم خاطر نشان کرد: مشارکت ملت فلسطین در راهپیمایی روز جمعه که در چارچوب راهپیمایی بازگشت برگزار شد نشان می‌دهد ملت فلسطین کاملا بر این باور است که توانایی تحقق خواسته‌های خود را برای شکستن محاصره نوار غزه دارد.   تصاویر راهپیمایی روز جمعه در غزه
شبکه خبری قدس در حساب کاربری خود در توئیتر تصاویری از راهپیمایی مردم غزه در روز جمعه در شرق این منطقه با شعار "عادی سازی روابط، خیانت است"، منتشر کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   نظامیان صهیونیست ۸۹ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند
شبکه تلویزیونی العالم به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر صهیونیست ۸۹ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: غزه حماس فلسطين راهپيمايي بازگشت بازداشت اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس

علیرضا غضنفریان کد خبر: 1229547 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است