Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@23:43:41 GMT

قیمت جدید شیر خام تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۴۰۶

رکنا: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران کشور از تصویب قیمت 2000 تومان برای شیرخام درب دامداری، در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: کرایه حمل نیز به این مبلغ افزوده می شود.

به گزارش رکنا، سید احمد مقدسی از تصویب قیمت ۲۰۰۰ تومان برای شیرخام درب دامداری، در ستاد تنظیم بازار Store خبر داد و اظهارداشت: کرایه حمل نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قیمت تصویب شده برای شیرخام با چربی ۳.۲ درصد است، گفت: برای هر یک دهم چربی شیر، ۲۰ تومان پاداش یا جریمه در نظر گرفته شده است، به این معنی که اگر از ۳.۲ درصد چربی آن بالاتر باشد پاداش و اگر از این میزان پایین تر باشد جریمه به آن تعلق میگیرد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه نرخ جدید طی امروز یا فردا ابلاغ خواهد شد، افزود: لبنیات در پی این افزایش نرخ، گران نخواهد شد چون لبنی ها قبلا محصولات خود را گران کرده اند.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ایجاد شده میان دامداران و کامیون داران، اضافه کرد: حمل نهاده های دامی دچار اختلال شده است.

وی با بیان اینکه قبلا کرایه حمل هرکیلوگرم نهاده از بندر امام تا تهران ۹۵ تومان بود که بعدا به ۱۱۶ هزارتومان افزایش یافت، گفت: هم اکنون راننده ها برای حمل هر کیلوگرم نهاده ۲۰۰ تومان تقاضا می کنند؛ اما در بارنامه ای که راننده به ما می دهد کرایه حمل همان ۱۱۶ هزارتومان ذکر شده و باقی را راننده به صورت نقدی دریافت می کند، بدون اینکه تولیدکننده مستندی داشته باشد.

مقدسی افزود: به دلیل اینکه دام ها گرسنه اند و نمی توان آن ها را در چنین شرایطی نگه داشت ما چاره ای جز توافق با رانندگان نداریم ضمن اینکه رانندگان می گویند وزارت راه به آنان اعلام کرده که مستقیما با صاحب کالاهای حملی وارد توافق و معامله شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شوهرم زحمتکش بود اما من خائن شدم! + سرنوشت شوم فریبا ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی کاهش شدید قیمت مسکن از بهمن ماه ! مخفی شدن زن سرشناس داخل چمدان از ترس عکاس ها ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار Store تنظیم بازار شیر تهران دام رئیس عکس فیلم حادثه ایران مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ فیروز کشیر درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 848977 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - شهری پلیس راهور - شهر خبر مهم طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری