Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزیر بهداشت گفت: سی‌وچهارمین جشنواره ملی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور سال آینده به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا فراهانی در حاشیه سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که امروز در تالار رحیمی زاده دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، وضعیت حضور دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت در این جشنواره را قابل توجه توصیف کرد و گفت: ما امسال حدود ۶۰ هزار دانشجوی شرکت‌کننده در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت داشتیم که مشارکت خوبی از سوی این دانشجویان صورت گرفته و برگزیدگان این جشنواره توانستند به سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص میزان موفقیت دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت در سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور نمی‌توانیم امروز اظهارنظر کنیم. باید منتظر اختتامیه این جشنواره شویم تا مشخص شود چه جوایزی را دریافت خواهند کرد.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت در همه رشته‌ها و به تعدادی که مجاز بودند و سهمیه داشتند توانستند در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور شرکت کنند و وضعیت خوبی از نظر شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره داشتیم.

دکتر فراهانی گفت: برگزیدگان جشنواره قرآنی عترت وزارت بهداشت اخیرا در گیلان جوایز خود را دریافت کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند و این افراد برای حضور در سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن عترت دانشجویان کشور آموزش‌های خاصی گرفتند و خوشبختانه آمادگی خوبی از سوی دانشجویان ما وجود داشت.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت در پایان در خصوص میزبانی سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور نیز گفت: این جشنواره سال آینده به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي وزارت بهداشت وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مراسم تاسیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در ستاد وزارت بهداشت گفت: جهاد تبیین یکی از رسالت‌های مهم در وزارت بهداشت است. 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت ایجاد امید آفرینی و ارتقای سلامت است. 

وزیر بهداشت ادامه داد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از اهداف در وزارت بهداشت است و در این خصوص نیازمند دانشمندان متعهد و متدین هستیم. 

عین اللهی تاکید کرد: جذب نیروهای متخصص و متدین در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از دیگر برنامه های وزارت بهداشت است.

وی گفت: نظام سلامت ایران قوی ترین نظام سلامت در منطقه است. راه اندازی دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها باعث خیر و برکت شده است. 

وزیر بهداشت افزود: حرکت وعده صادق یک امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد.  

درادامه مراسم،  حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: همکاری خوبی بین نهاد نمایندگی با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور وجود دارد و از ظرفیت های موجود استفاده بهینه شده است. 

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۲۶۰ دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است