Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در نشست هم اندیشی اهالی فرهنگ و رسانه فارس گفت: بسیجی که امروز از آن به عنوان یک شجره طیبه نام برده می‌شود در حال حاضر نه تنها در داخل کشور بلکه در آن سوی مرز‌ها هم منشا خدمات بسیاری برای مردم شده است.

سهرابی با اشاره به برکات بسیج مستضعفین در جامعه ، افزود: تشکیل بسیج یک ایده بی نظیر بود که خداوند تشکیل آن را به دل حضرت امام خمینی (ره) انداخت و بعد از پایه گذاری آن، مقام معظم رهبری نگهبانی آن را بر عهده گرفتند و در حال حاضر هم به درخت تنومندی تبدیل شده است که هر جا ندای مظلومی بلند شود ، یاری گر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیج معادلات استکبار ولیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشیده و نتیجه شکل گیری آن را امروز در سوریه، یمن و عراق به خوبی می‌توان مشاهده کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اشاره‌ای هم به نقش موثر رسانه ها در انتقال ارزش‌ها دانست و افزود: خوشبختانه جامعه رسانه‌ای کشور تاکنون در زمینه‌های مختلف بویژه انتقال ارزش‌ها به خوبی عمل کرده و اگر امروز در دل جوانان و نوجوانان دهه ۷۰ و ۸۰ انقلاب ، مبارزه با باطل و عشق به شهادت موج میزند، به مدد این فعالیت‌ها است.
سهرابی بر لزوم توجه رسانه‌ها به ابعاد مختلف فعالیت ها‌ی بسیج در جامعه تاکید و تصریح کرد: بعد نظامی تنها یکی از ابعاد کارکرد‌های بسیج است و انتظار می‌رود رسانه ها به ابعاد مختلف و نقش متفاوتی که بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی هنری و اجتماعی ایفا می‌کند توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی، از برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز فارس برای استفاده از نظرات و تجربیات اهالی رسانه در برنامه‌های رسانه ملی و هم افزایی اهالی فرهنگ و رسانه در استان خبرداد و افزود: اگر جامعه رسانه‌ای استان در کنار هم باشند می‌توانند علاوه بر امید آفرینی در جامعه بسیاری از مشکلات موجود را هم حل کنند.
در این نشست فعالان رسانه‌ای استان به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه‌های هفته بسیج پرداختند.
در پایان این نشست حکم ریاست کارگروه رسانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس به سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس اعطا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما نشست رسانه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند

زهرا نوچمنی در حاشیه برگزاری مراسم استانی رویداد فرهنگی هنری با عنوان «الگوی سوم زن» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جامعه کنونی عده زیادی شیپور حقوق آزادی زن را در دست گرفتند که ممکن است اسم «الگوی سوم زن» به گوششان نخورده باشد.

وی افزود: «الگوی سوم زن» منظومه فکری مقام معظم رهبری بوده و خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می‌کند که منطبق به آئین اسلامی است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان گفت: الگوی سوم تعریفی بین زن متحجر شرقی و زن بی عفت غربی است که می‌توان آن را به زن فعال با هویت اسلامی تعمیم داد.

وی با اشاره به اینکه امروز زنان جامعه جمهوری اسلامی ایران از حقوق بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: زنان جامعه ما علاوه بر اینکه آزادانه در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ورود می‌کنند با حق رأی که دارند می‌توانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

نوچمنی اظهار کرد: این برنامه برای نخستین بار توسط بسیج دانشجویی استان در حال برگزاری است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم چندین برنامه در سطح استان برگزار کنیم.

کد خبر 6099497

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است