Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@14:08:49 GMT

توقف نام‌نویسی دور جدید سفر عتبات

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۶۱۷

توقف نام‌نویسی دور جدید سفر عتبات

به گزارش خبرگزاری بسیج، اعزام زائران حسینی در قالب کاروان‌های زیارتی حج و زیارت به عتبات حدود یک هفته پس از اربعین حسینی آغاز و با توجه به زمان‌بندی اعلام شده، ظرفیت تمامی کاروان‌ها به عتبات تا پایان آبان‌ماه هفته گذشته تکمیل شد.

 

 

با توجه به اینکه آغاز دور جدید سفر به عتبات از ۳۰ آبان‌ماه تا ۱۵ آذرماه صورت می‌گیرد، بنابراین نام‌نویسی از متقاضیان این سفر باید زودتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، پنج‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه سایت سازمان حج و زیارت برای نام‌نویسی زائران حسینی در قالب کاروان‌ها باز شد اما پس از مدت کوتاهی این سایت بسته و امکان نام‌نویسی برای زائران عتبات تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

 

 

برخی از دفاتر حج و زیارت، علت متوقف شدن نام‌نویسی در کاروان‌های عتبات در دور جدید را عدم اختصاص ارز در سامانه نیما و مشکلات صدور ویزا در روزهای گذشته اعلام کرده‌اند.

هزینه سفر به عتبات در ماه‌های اخیر به صورت هوایی از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت زمینی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز نشینان برای دریافت کارت پیله وری نام نویسی کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رسول کعب مدیر بازارچه مرزی اروندکنار با بیان اینکه امکان دریافت کارت پیله وری برای مرزنشینان فراهم است گفت: روستائیان مرزنشین برای دریافت این کارت باید در سامانه نام نویسی کنند و از سهمیه ارزی ۱۰ هزار دلاری در سال بهره‌مند شوند.
کارت پیله‌وری برای حمایت از اشتغال و روشی برای درآمدزایی افرادی است که در مناطق محروم مرزی زندگی می‌کنند و مجوزی برای خرید و فروش کالا‌ها در مناطق مرزی به شمار می‌رود.
سابقه سه سال سکونت در مناطق مرزی، دارا بودن حداقل ۲۱ سال سن و انجام امور مالیاتی از جمله شرایط دریافت کارت پیله وری است.
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان نیز از تلاش برای رفع موانع دریافت کارت پیله وری در روستا‌ها گفت و اعلام کرد: بهره مندی شهروندان از این امتیاز اقتصادی از برنامه‌های در دست پیگیری است.

دیگر خبرها

  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • چگونه طلبه شویم؟
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف
  • مرز نشینان برای دریافت کارت پیله وری نام نویسی کنند
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است