Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@18:27:37 GMT

دوئل مرگبار خانوادگی در کهریزک

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۶۳۲

دوئل مرگبار خانوادگی در کهریزک

درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای کهریزک منجر به قتل برادر شیشه ای شد.

ساعت 4 بامداد 24 آبان از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان شهرری به کلانتری 171 کهریزک اعلام شد که جوانی حدودا 30 ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه قفسه سینه  جان باخته است. 

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد قربانی ساعت 3 بامداد توسط اعضای خانواده اش به بیمارستان منتقل شده و با وجود انجام اقدامات درمانی  تسلیم مرگ شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  ادامه خانواده متوفی ، مدعی شدند که قربانی براثر  مصرف بیش از اندازه موادمخدر(شیشه )، با چاقو اقدام به خودزنی کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "مرگ مشکوک" ، ماجرا به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد . کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل سکونت متوفی از اعضای خانواده اش به تحقیق پرداختند و در تناقض گویی ها اطمینان پیدا کردند که مرگ قربانی بر اثر خودزنی نبوده و جنایتی خانوادگی رخ داده است .

بنابراین، مادر مقتول در اظهاراتش با معرفی همسرش به عنوان عامل جنایت به کارآگاهان گفت:  "همسرم زمانیکه پسرمان قصد داشت تا او را خفه کند  باهم در گیر شدند و او را با چاقو زد ." اما در ادامه  تحقیقات پلیسی از دیگر اعضای خانواده مشخص شد  ، که برادر کوچک مقتول بنام فرهاد ( 23 ساله )  در درگیری با برادرش ، با برداشتن چاقو از داخل آشپزخانه اقدام به زدن یک ضربه چاقو به سینه وی کرده و او را به قتل رسانده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، پدر و برادر قربانی دستگیر و جهت ادامه ی تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند . نهایتا فرهاد در ادامه تحقیقات صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت : "ساعت 8 شب به خانه آمدم و دیدم برادر بزرگترم مواد زیادی مصرف کرده بود و به تمام اعضای خانواده ناسزا می گفت ؛ او با پدر و مادرم نیز درگیر شده و حتی آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده بود ؛ درگیری همچنان  تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت تا اینکه با برداشتن یک چاقو از داخل آشپزخانه به سمت برادرم رفتم و ضربه ای به سمت او پرتاب کردم که به سینه اش برخورد کرد و روی زمین افتاد ".

سرهنگ کاراگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " برابر هماهنگی با رئیس شعبه جزایی 101 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک ، پدر و برادر مقتول هر دو جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده و تحقیقات از آنها در دستور کار کاراگاهان این اداره قرار گرفته است "

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند