Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:29:25 GMT

کیلور ناواس به دنبال جدایی از مادرید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۶۸۵۱

کیلور ناواس به دنبال جدایی از مادرید

وبسایت کالچومرکاتو مدعی شد که کیلور ناواس در اندیشه ترک رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، ناواس که پس از جدایی ایکر کاسیاس به گلر اول رئال مادرید تبدیل شد و با این تیم سه قهرمانی پیاپی چمپیونزلیگ را به دست آورد، در فصل جدید با حضور کورتوا در لالیگا نیمکت نشین شده بود و تنها در ددیارهای چمپیونزلیگ برای تیمش به میدان می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از این وضعیت ناراضی بود تا خولن لوپتگی اخراج شد و سانتیاگو سولاری هدایت باشگاه را برعهده گرفت و پس از آن، کیلور ناواس حتی در دیدارهای چمپیونزلیگ نیز نیمکت نشین شد و کورتوا به کلی جای او را پر کرد.

 

 

 

 

در حالی که برخی منابع مدعی بودند ناواس قصد دارد بجنگد و جایگاه خود را پس بگیرد، حال کالچومرکاتو مدعی شد که گلر کاستاریکایی به فکر جدایی از رئال مادرید است.

 

در حقیقت او از شرایطش در تیم و نیمکت نشینی ناراضی است و به جدایی به مقصد تورین و پیوستن به یوونتوس فکر می‌کند. او می‌خواهد جا پای رونالدو گذاشته و به جمع بیانکونری ها اضافه شود.

 

با جدایی بوفون از یووه، شزنی به گلر اصلی این تیم تبدیل شده که نتوانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و نمایش‌های ضعیفی داشته است. از همین رو یووه به فکر خرید یک گلر مطمئن است و با توجه به شرایط ناواس، او بهترین گزینه برای بانوی پیر خواهد بود.

 

کیلور ناواس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلور ناواس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)

ثانیه‌شماری لوس‌بلانکوس برای قطعی شدن قهرمانی شماره 36 در لالیگا؛ تیم کارلو آنچلوتی با انرژی مضاعف انتظار بایرن را خواهد کشید.

دانلود (58.3MB)

دیگر خبرها