Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص دوره کاردانی نظام جدید گفت: مهلت پذیرش و ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی، که پذیرش در آن‌ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی یا معدل کل دیپلم صورت میگیرد، از روز سه‌شنبه پانزدهم آبان ماه 97 آغاز و فردا، یکشنبه بیست و هفتم آبان ماه 97 پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به کلیه داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام و پذیرش دوره‌های مذکور اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت باقی مانده و حداکثر تا پایان فردا، یکشنبه بیست و هفتم آبان ماه 97، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته کد محل‌های مورد علاقه‌ی خود اقدام و کد رشته محل‌های انتخابی خود را به ترتیب اولویت علاقه، در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت نمایند.

توکلی اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز، شنبه بیست و ششم آبان ماه 97، تعداد 1227 داوطلب، برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت نام نموده اند.

انتهای پیام/

288 / 167 غیر انتفاعی غیر دولتی آموزش عالی کاردانی نظام جدید انتخاب رشته سازمان سنجش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غیر انتفاعی غیر دولتی آموزش عالی کاردانی نظام جدید انتخاب رشته سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار سال گذشته یک میلیون و ۳۳۰ هزارتن تخم مرغ صنعتی و ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتن تخم مرغ بومی در کشور تولید شده است.

او با بیان اینکه پتانسیل و ظرفیت کنونی صنعت مرغ تخم مرغ گذار تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن تخم مرغ در کشور است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ تا پایان سال با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی نسبت به سال قبل به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.

کاشانی، درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار سال گذشته ۱۳۵ هزارتن تخم مرغ به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد و پیش بینی می شود که امسال حداقل ۱۶۰ هزارتن تخم مرغ صادر شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه تخم مرغ کماکان کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می شود، گفت: علی رغم افزایش قیمت نهاده های دامی، هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۷ هزارتومان عرضه می شود که انتظار می رود در راستای پایداری تولید، قیمت اصلاح شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حقوق کارمندان دولت 20 درصد و حقوق کارگزان 35 درصد در سال 1403 افزایش می یابد
  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت