Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:51:13 GMT

پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۰۳۹

پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیکی شد

سرهنگ صمدی از امکان پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور خبر داد و گفت: پرداخت عوارض به صورت دستی متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سرهنگ مجید صمدی » با اعلام خبر فوق گفت: با تلاش‌های مستمر پلیس مهاجرت و گذرنامه و همکاری بانک ملی و سایر سازمان های دخیل در امور مالی، پرداخت عوارض خروج مسافرتی به صورت الکترونیکی کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا بیان کرد: در راستای تسهیل در ترددهای مرزی، جلوگیری از هرگونه آسیب و تخلف احتمالی، جعل فیش های کاغذی و تزاحم بین مردم و پلیس و ...، بسترهای پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور فراهم شده است.

 

سرهنگ صمدی گفت: پرداخت عوارض خروج مسافری به صورت دستی (کاغذی) متوقف و سامانه های پرداخت الکترونیکی به همه مرزهای رسمی کشور متصل شده است.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي محمد جواد ظریف خطبه نماز جمعه تامین اجتماعی هفته کتاب پلیس گذرنامه عوارض خروج از کشور الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی