Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شمار قربانیان حمله روز گذشته جنگنده‌های سعودی به منزل یکی از شهروندان یمنی در شهرستان «الحالی» در استان «الحدیدة» افزایش یافت و چهارمین دختر این خانواده نیز بر اثر شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، حمله دیروز جنگنده‌های سعودی به منزل شهروندی به نام «ماجد الواحدی» در شهرستان الحالی موجب کشته شدن سه خواهر این خانواده و زخمی شدن سه خواهر دیگر شده بود که امروز یکی دیگر از دختران زخمی این خانواده، بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده‌های سعودی در سلسله حملات روز گذشته خود به استان الحدیده، منطقه «السلخانه» در شهرستان الحالی را نیز بمباران کردند و یکی از منازل مسکونی این منطقه را نابود کردند.

 جنگنده‌های ائتلاف سعودی دیروز (جمعه 16 نوامبر)،همچنین چهار بار به روستایی در نزدیکی جاده ارتباطی دو منطقه «زبید» و «التحتیا» حمله کردند که به دنبال آن شش نفر از شهروندان یمنی کشته و تعدادی زخمی شدند.

واحد توپخانه‌ای ائتلاف سعودی-اماراتی نیز سالن انتظار فرودگاه الحدیده که در جنوب این شهر قرار دارد، هدف قرار داد.

ائتلاف سعودی-اماراتی که از 23 خرداد پیش، بدون توجه به کلیه هشدارهای جوامع و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق‌ بشری؛ حمله‌ای همه‌جانبه برای اشغال استان الحدیدة آغاز کردند که تاکنون با مقاومت مردمی یمن شکست خورده است.

تلاش این ائتلاف برای سیطره بر بندر الحدیده، مهمترین کانال کمک‌رسانی به مردم یمن طی یک هفته گذشته بسیار بیشتر شده و تمام گزارش‌ها حاکی از تشدید حملات علیه این استان است. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ۳۸ ساعته در اردوگاه نور شمس طولکرم/ شهادت هفت فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین، نظامیان اشغالگر صهیونیست بیش از ۳۸ ساعت است که اردوگاه نور شمس در طولکرم در مرکز کرانه باختری را مورد حمله قرار دادند.

تا این لحظه در جریان درگیری‌های اردوگاه نور شمس ۷ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

اشغالگران اسرائیلی ده‌ها نفر را هم در اردوگاه نور شمس و شهر طولکرم بازداشت کردند. درگیری‌ها در این اردوگاه همچنان ادامه دارد.

روز گذشته منابع عبری نیز اذعان کردند که در این درگیری‌ها دستکم چهار نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد
  • درگیری ۳۸ ساعته در اردوگاه نور شمس طولکرم/ شهادت هفت فلسطینی
  • ردیابی جنگنده آمریکایی توسط رادار جدید چین