Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: صبا علیزاده گفت: پدرم بسیار آهنگ‌ساز مدرنی است و طبیعتا خانواده‌ام در نگاه من به موسیقی تاثیر داشته‌اند.

آلبوم "یادهای پراکنده" به آهنگسازی صبا علیزاده رونمایی شد. علیزاده عصر روز جمعه ۲۵ آبان پیش از رونمایی عمومی از آلبوم "یادهای پراکنده"، در نشست خبری خود با اهالی رسانه در توضیحی کلی درباره این آلبوم اظهار کرد: به تصور من قطعه‌های این آلبوم همانند ۱۰ تابلو در کنار هم چیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قطعات در عین این که می‌توانند با هم از نظر فرم و ساختار مرتبط باشند، تضادها و تفاوت‌هایی هم با هم دارند و از نظر فضاسازی ساختارهای مختلفی دارند.

او با بیان این که "این آلبوم تلفیقی از کمانچه و الکترونیک است"، ادامه داد: آلبوم "یادهای پراکنده" اولین چیزی است که از من ضبط شده است. ساز اصلی من کمانچه است و به طور کلی هم از این ساز بسیار الهام می‌گیرم اما در عین حال به سمت موسیقی الکترونیک هم کشیده شدم و در این اثر از هر دوی آنها بهره گرفتم.

علیزاده درباره ساختار تلفیقی ساز کمانچه و موسیقی الکترونیک در این آلبوم، بیان کرد: قطعه‌های مختلف آلبوم ساختارهای مختلفی دارند. در برخی قطعات کمانچه نخست و سپس بخش الکترونیک ساخته شده و در برخی دیگر این فرآیند برعکس بوده است. بنابراین می‌توان گفت که ساختار مشخص و یکسانی برای همه قطعات وجود ندارد.

این آهنگ‌ساز همچنین درباره علت موزیک ویدئو در آلبوم "یادهای پراکنده" نیز اظهار کرد: معتقدم امروز زبان جدید ارتباط گرفتن با مخاطب، ویدئو است و مخاطب می‌توان خیلی بیشتر و بهتر با آن ارتباط برقرار کند. ما نیز به همین خاطر به سراغ ویدئو رفتیم.

او در بخشی از سخنان خود درباره تاثیر پدرش، حسین علیزاده، در زندگی حرفه‌ای‌ خود گفت: من شانس زندگی با پدر و مادری را داشتم که اهل موسیقی بودند و آرشیو خوبی هم داشتیم. بر خلاف آن چه تصور می‌شود که چون حسین علیزاده به صورت تخصصی تار می‌زند پس نگاه سنتی به موسیقی دارد، پدرم بسیار آهنگ‌ساز مدرنی است و طبیعتا خانواده‌ام در نگاه من به موسیقی تاثیر داشته‌اند.

همچنین نیما جوان که پخش آلبوم "یادهای پراکنده" را بر عهده دارد در سخنانی گفت: این همکاری از لذت‌بخش‌ترین همکاری‌های من محسوب می‌شود.صبا هنرمند Artist قابل احترامی است و برای تمام اعضای گروهش ارزش قائل است. در فضایی که همه به سختی کارشان را پیش می‌برند، او آنچنان با عشق کار خود را معرفی می‌کند که انگار تمام موانع را پشت سر گذاشته است.

در این نشست از ۳ موزیک ویدئوی آلبوم "یادهای پراکنده" به نام‌های "بن بست لادن، پلاک ۵"، "مرثیه‌ای برای آب" و "خونین شهر" و همچنین ۲ قطعه موسیقی به نام‌های "سلام بر خاک" و "رویا" پخش شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جراحی زیبایی مادربزرگ تهرانی فاجعه بار شد / دادگاه وارد عمل شد فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد مجازات متلک انداختن به زنان چیست؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمند Artist حسین علیزاده خانواده پسر آلبوم آهنگساز عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی استان فارس امروز و فردا برای مناطق شمالی و شرقی و بخش‌هایی از مرکز فارس احتمال رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد را پیش بینی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال