Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی كشورمان و مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری ظرفیت‌های قرآنی و فرهنگی شیراز گفت: شیراز را از قدیم یك شهر فعال فرهنگی می‌دانستیم البته چند سال اخیر مقداری فعالیت‌های قرآنی آن كمتر به چشم می‌آید.
وی افزود: شاید فعالیت‌های قرآنی فاخری در شهر شیراز انجام می‌شود اما از نظر تبلیغی به اطلاع مردم ایران آن‌طور كه باید و شاید نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره به ظرفیت‌های مكانی و عقیدتی مردم شیراز
ابوالقاسمی ادامه داد: در مجموع شیراز حاوی ظرفیت‌های فراوانی چه از بعد مكان و امامزادگان معروف و بقاع متبركی كه در این شهر وجود دارد و چه از نظر تقید مردم در این شهر به مسائل فرهنگی و مذهبی و چه از دارا بودن نیروهای خوب قرآنی است.
مدیر رادیو قرآن اظهار كرد: شاید یك برنامه‌ریزی بهتری بتواند سطح كیفی كار قرآنی این شهر را بالاتر ببرد چه در بحث قرائت و تلاوت و چه سایر فعالیت‌های قرآنی.
این قاری بین‌المللی كشورمان كه در چهارمین كرسی ملی تلاوت رضوی كه در شیراز برگزار شد، تلاوت داشت، حضور و استقبال مردم شیراز را در این محفل نورانی چشم‌گیر و مناسب عنوان كرد كه نشان از سبقه مذهبی مردم این دیار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني احمد ابوالقاسمي شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند.

به گزارش تابناک، هنوز علت این صداها مشخص نیست.

شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

شماری از این تصاویر را می‌بینید.

تعداد بازدید : 786 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480     ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان   حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی کشور با انتشار توییتی تاکید کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است. هنوز هیچ مستندانی از حمله وجود ندارد.    

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی تاکید کرد پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب  به حالت تعلیق درآمدند. این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده است؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج