Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  فیلم کوتاه «آیا تو والیبال هستی؟» به کارگردانی محمد بخشی، فیلمساز جوان ایرانی با موضوع صلح به برترین فیلم یک فستیوال انتخاب شد.

سایت فدراسیون جهانی والیبال با انتشار این فیلم درمورد آن نوشت: «قصه فیلم در خصوص یک گروه پناهنده است که در مرز کشوری انگلیسی زبان بازداشت می‌شوند. تا اینکه یک پسر بدون قدرت تکلم و با ایده بازی والیبال باعث آشتی و مصالحه این ۲ گروه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم مورد ستایش بسیاری از منتقدین قرار گرفت و در موزه هیروشیمای ژاپن به نمایش درآمد.

علاقه بخشی به فیلمسازی از همان دوران نوجوانی شکل گرفت زمانی که در شهر رفسنجان یک دوره تحصیلی فیلمسازی را گذارند. وی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر تهران در سال ۲۰۱۰ گرفت و دوران کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر در دانشگاه آزاد گذراند.

عشق بخشی به ورزش و تحصیلش الهام بخش فیلم «آیا تو والیبال هستی» شد که در خصوص صلح در جهان است. بخشی طرفدار تیم ملی ایران بوده و بازی‌های ملی را به صورت معمول دنبال می‌کند. این کارگردان قصد دارد یک کپی از فیلم و پوسترش را به کمیته بین‌المللی المپیک اهدا کند.»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک نبی‌زاده کارگردان و سیدجلال چاوشیان تهیه‌کننده «اقیانوس پشت پنجره» هرکدام به طور جداگانه برای این فیلم در بخش رقابتی فیلم‌های بلند، تندیس طلایی و جایزه نقدی بهترین فیلم بلند داستانی را دریافت کردند.

همچنین در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاهِ پویانمایی از عبدالله علیمراد کارگردان پویانمایی «جایگزین» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات سال ۱۳۹۸ و پویانمایی «جایگزین» از تولیدات سال ۱۴۰۱کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

جشنواره بین‌المللی کودکان لکنو هند یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم‌های کودکان در هند است که در هر دوره میزبان بیش از ده‌ها هزار کودک از مراکز و مهدکودک‌های مختلف ایالت اوتار پرادش هندوستان می‌شود.

دیگر خبرها

  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • «تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد