Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر با تلاش پایگاه‌های دریابانی این استان در ۷ ماه نخست امسال کشف شده است. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ استانها بوشهر نظرات

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر مقابله با قاچاق سوخت و کالا را در اولویت برنامه دریابانی دانست و اظهار داشت: در این راستا دریابانی استان بوشهر برای مقابله با قاچاقچیان درآبهای خلیج فارس به امکانات پیشرفته تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انهدام باند سوخت قاچاق در کنگان خبرداد و بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی 3 فروند شناور مشکوک به حمل کالای قاچاق در آبهای بندرکنگان متوقف و باند سوخت قاچاق منهدم شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف  61 هزار لیتر سوخت قاچاق در این عملیات خبر داد و گفت: در کشف این قاچاق 17 نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی کنگان شدند.

سردار رضایی‌نژاد انتقال سوخت قاچاق یاد شده به خارج از مرز برای فروش را از اهداف قاچاقچیان دانست و افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این میزان سوخت را به خارج از مرزهای کشور انتقال داده و سپس به فروش برسانند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از افزایش کشفیات سوخت قاچاق در آبهای استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: در 7 ماه امسال بیش از 400 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای ساحلی استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی تاکید کرد: دریابانی در شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی ضمن حفاظت و حراست از مرزهای کشور، با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

سردار رضایی‌نژاد موفقیت ماموریت‌های دریابانی را  با تعامل مردم دانست و گفت: همکاری مردم، ساحل نشینان و مرزنشینان  استان بوشهردر مبارزه با پدیده شوم قاچاق قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ن

R41363/P1361/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،«پیمان بهرامی» با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در این استان توسط خودروهای گازسوز و دوگانه سوز مصرف می شود، افزود: مجموع جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی در استان ۷۸ باب است که از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی ان جی به صورت تک منظوره در این منطقه فعال است. وی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تا کنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی ان جی دارد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به اینکه با راه اندازی یک جایگاه دیگر در منطقه کرمانشاه، شمار جایگاه های عرضه کننده سوخت مایع به ۱۲۸ باب رسید، افزود : مجتمع خدماتی رفاهی"سپهر" در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است. بهرامی با بیان اینکه این جایگاه که در یکی از مسیرهای اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین و ۲ سکوی نفت گاز است، گفت: مخازن بنزین و نفتگاز جایگاه سپهر هرکدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است. وی با اشاره به اینکه با احداث این جایگاه، شمار جایگاه های سوخت مایع و گازطبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید، افزود: همچنین ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای استان در حال سوخت رسانی است که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است بطوریکه جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است. منطقه کرمانشاه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌ عهده دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم