Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان در سال ۲۰۱۷ می گوید اگر امسال در عشق آباد حضور داشت، بازهم با مدال نقره برمی گشت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال ها ایران امسال در دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان فقط یک نماینده داشت که در حد مدعی ظاهر نشد. علی داوودی به عنوان یک جوان در اولین تجربه خود امیدی به کسب مدال نداشت و به همین خاطر جای ایران روی سکوهای دسته فوق سنگین خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید علی حسینی که سال گذشته روی سکوی نایب قهرمانی دسته فوق سنگین جهان ایستاد و امسال هم تا یک ماه مانده به شروع رقابت ها امید اصلی ایران در این وزن به حساب می آمد، در نهایت به دلیل آسیب دیدگی از اردو خارج شد و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد.


سرمربی تیم ملی در صحبت های اخیر خود به شکل غیرمستقیم از علی حسینی به دلیل خروج از اردو انتقاد کرده و گفته از او و آینده اش بی خبر است.


در ادامه صحبت های سعید علی حسینی را در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" می خوانید.

 

 


بعد از مصدومیت، دوباره استارت زدم


متاسفانه مدتی است درگیر آسیب دیدگی شدم. از سال قبل این مصدومیت ها در بدن من وجود داشت و در نهایت درد و التهاب زانو باعث شد تا نتوانم تیم ملی را در مسابقات جهانی همراهی کنم. حالا بعد از مدتی استراحت و پشت سر گذاشتن مراحل درمانی تمریناتم را دوباره شروع کردم و خودم را برای مسابقات سال آینده آماده می کنم.

 


 امسال بودم، بازهم نقره می گرفتم


مسابقات جهانی امسال را دنبال کردم. در دسته فوق سنگین که تقریبا مشخص بود تالاخادزه به مدال طلا می رسد. او با ثبت رکوردهای جدید توانست قهرمان شود؛ اگرچه رقیبی نداشت. فکر می کنم من و بهداد سلیمی اگر در این رقابت ها بودیم، با تکرار همان رکوردهای بازی های آسیایی می توانستیم مدال نقره وبرنز را بگیریم. سال قبل من نایب قهرمان جهان شدم و امسال هم اگر می توانستم به مسابقات اعزام شوم که حداقل با مدال نقره برمی گشتم.

 


حسرت نمی خورم؛ با قدرت برمی گردم


من حسرت اینکه چرا در مسابقات جهانی امسال حضور نداشتم را نمی خورم. به هر حال ورزش حرفه ای این مصدومیت ها را هم در دل خود دارد و باید راحت با آن کنار بیاییم. به هر حال هدف من مسابقات جهانی سال آینده و سپس المپیک است. می خواهم بدنم را آماده کنم و با قدرت به تیم ملی برگردم. فعلا که فصل استراحت است و با شروع دوباره اردوها در تمرینات حضور پیدا می کنم.

 


هدفم مدال المپیک توکیو است


من از قبل هم گفته بودم که هدف اصلی ام کسب مدال در المپیک است. البته با توجه به کاهش سهمیه ها شرایط سختی وجود دارد و همه باید تلاش کنند تا در نهایت ۲ نفر به توکیو بروند. البته وزنه برداری سلیقه ای نیست و هر کسی بیشتر تلاش کند، انتخاب می شود. رکوردها مشخص است و هر وزنه برداری که شانس مدال داشته باشد، به المپیک می رود. همه وزنه برداران فعلی تیم ملی قطعا به المپیک فکر می کنند و رقابت سخت است.

 


بی خبری سرمربی از من طبیعی است


اینکه سرمربی تیم ملی گفته از من خبر ندارد، طبیعی است چون من در اردو حضور نداشتم و تمریناتم را شخصی انجام می دهم. همانطور که گفتم با شروع دور جدید اردوهای تیم ملی در تمرینات حاضر می شوم و خودم را برای رقابت های جهانی سال آینده آماده می کنم.

 

 

وزنه برداری سعید علی حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری سعید علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مسابقات طا‌ها خراسانی مدال طلا و محمد سواری و معید محمد مقضی مدال برنز این مسابقات را در رده‌های جوانان و بزرگسالان کسب کردند.


مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان همدان در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز‌های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم