Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@21:48:53 GMT

چاقوکشی وحشت آفرین 2 گروه خشن در بیمارستان شوش!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۴۷۷

حوادث رکنا: شب گذشته نزاع دست‌جمعی و تخریب بخشی از اموال عمومی بیمارستان نظام مافی شوش (خوزستان) باعث اختلال در خدمات‌رسانی و وحشت کارکنان در این مرکز درمانی شد.

این درگیری که گفته شده میان دو طایفه بوده، از خیابان شروع و به بیمارستان کشیده شد.

شدت درگیری آنقدر زیاد بود که بخش اورژانس بیمارستان برای ساعتی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نزاع جمعی تعدادی زخمی شدند اما در نهایت درگیری با حضور پلیس پایان یافت. دادستان عمومی و انقلاب شوش گفته است پرونده برای این درگیری تشکیل شده و بصورت ویژه رسیدگی و با افراد خاطی برابر قانون برخورد می شود. این دومین درگیری در یک ماه اخیر در بیمارستان نظام مافی شوش بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مجازات متلک انداختن به زنان چیست؟! ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی مخفی شدن زن سرشناس داخل چمدان از ترس عکاس ها ! + عکس این مرد مطلقه تهرانی هر بچه ای را می بیند فرزند خودش می داند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قانون اخبار حوادث بیمارستان طایفه خونین شوش نزاع عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ جوان ۱۹ ساله به علت برخورد با صاعقه خبر داد. - اخبار استانها -

فرشاد عبدالملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: دیروز یک جوان 19 ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد با صاعقه جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: به دنبال برخورد صاعقه با جوان 19 ساله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن به سمت کوهای اوج و گزارش حادثه، نیروهای اورژانس کرفس رزن به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی متأسفانه مددجو در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/743

دیگر خبرها

  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • مرد ۵۰ ساله با دندان گوش پسرجوان را در نانوایی ابوسعید کند!
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه