Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : با رصد ماموران گمرک بازارچه مرزی سومار یک محموله محصولات صادراتی گاز فندک به تعداد ۹۰۰ کارتن ۴۸ عددی که تحت عنوان برف‌شادی اظهار شده بود، در این مرز توقیف شد.

وی گفت : ماموران گمرک بازارچه مرزی سومار با استفاده از دانش، تخصص، نظارت و دقت لازم و با بهره گیری از سامانه جامع امور گمرکی در روند تشریفات گمرکی در کوتاه‌ترین زمان موفق به رصد اطلاعات محموله در سامانه گمرکی شدند و به توقف این محموله اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: پس از کشف محموله با تشکیل صورتجلسه قاچاق، کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل دادند .

 

 

انتهای پیام/د

توقیف ۹۰۰ کارتن ۴۸ عددی برف‌شادی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه یک پراید حامل محموله شیشه در ایستگاه برکه سفلین توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، سردار علی‌اکبر جاویدان ‌امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: قاچاقچیان 11 کیلوگرم ماده مخدر شیشه را در کف خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند.

وی افزود: ماموران این ماده مخدر را در کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرخمیر به بندرلنگه از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

جاویدان با تشکر از همکاری مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

به گزارش تسنیم، شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • فیلم| توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران!
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه