Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، با توجه به انتخاب دستیار جدید برای وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال، قرار است گزینه مد نظر سرمربی آلمانی در کمیته فنی این باشگاه بررسی‌ شود. البته کمیته فنی استقلال برای انتخاب دستیار جدید برای شفر پیشنهادی نمی‌دهد و تنها روی گزینه انتخابی سرمربی نظر می‌دهد.

اعضا کمیته فنی باشگاه استقلال در روز‌های آینده جلسه‌ای را برای انتخاب دستیار و جذب بازیکن جدید برگزار می‌کنند و پس از آن جلسه‌ای را با حضور شفر برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی‌های شفر درباره مصدومیت بازیکنان استقلال

قرار بود آبی پوشان پایتخت اردویی را در جزیره کیش داشته باشند که در نهایت مقدمات لازم برای این اردو فراهم نشد و استقلالی‌ها همچنان تمرینات خود را در هوای بارانی تهران برگزار می‌کنند.

 ادامه تمرینات بازیکنان استقلال در تهران باعث شده تا شفر درباره مصدوم شدن دوباره بازیکنان آسیب دیده کمی نگران باشد.

شجاعیان، آقاخان و محسن کریمی بازیکنان مصدوم آبی پوشان هستند که در این روز‌ها تمرینات خود را با وجود آسیب دیدگی در هوای بارانی دنیال می‌کنند و شفر نیز نگران وضعیت این بازیکنان است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال مد استقلال باشگاه استقلال پایتخت آسیب دیدگی باشگاه استقلال پارس کمیته فنی پارس نیوز وینفرد شفر دستیار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمین سهرابیان پس از برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: نتیم ما به غیر از دو سه دقیقه خوب بازی کرد و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. من مشکل جزئی در کشاله پایم به وجود آمد، فکر می‌کنم ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم.  

مدافع مصدوم استقلال در مورد احتمال قهرمانی تیمش گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و با همه چیز می‌جنگیم. ان‌شاءالله که بتوانیم قهرمان شویم.

وی در مورد استقبال خوب هواداران گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند، دست‌شان درد نکند.

سهرابیان در مورد اینکه این فصل ۴ تا گل زده و هواداران اسم او را در پیش‌بینی‌ها به عنوان گلزن استقلال می‌برند، عنوان کرد: در ضربات ایستگاهی تمرینات خیلی خوبی داریم و جواد نکونام تمرینات خوبی را می‌دهد. مدافعان در ضربات ایستگاهی جلو می‌آیند و در گلزنی کمک می‌کنند.

سهرابیان درباره اینکه به بازی با تراکتور می‌رسد، گفت: نمی‌دانم. تمام تلاشم را می‌کنم برسم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال