Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@12:59:35 GMT

سقوط خودروی وانت بار پیکان در محور یاسوج - اصفهان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۶۳۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سقوط خودروی وانت بار پیکان در محور یاسوج_اصفهان حادثه ساز شد.

حجم ویدیو: 6.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

یکدستگاه خودروی وانت بار پیکان در محور یاسوج - اصفهان و سه راهی کریک بعد از سقوط Fall از ارتفاع 50 متری در چند متری رودخانه بشار متوقف شد تا راننده این خودرو با خوش شانسی در آب روخانه غرق نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خانم معلم ملک الشعرای بهار چه کسی بود؟! / باور نمی کنید +عکس کاهش شدید قیمت مسکن از بهمن ماه ! 9 زن و 12 مرد گردانندگان پارتی شبانه در مراغه! + جزییات این مرد مطلقه تهرانی هر بچه ای را می بیند فرزند خودش می داند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط Fall اخبار حوادث اصفهان فیلم یاسوج وانت بار پیکان ویدیو ها عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف ایسوزو با پژو سه فوتی و ۲ مصدوم به دنبال داشت.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه جمعه شب ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر تصادف یک دستگاه ایسوزو با پژو در تونل پنج محور یاسوج به بابامیدان از سمت نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر زخمی شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حادثه که منجر به آتش سوزی پژو ۴۰۵ شده، سه نفر فوتی به دنبال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله