Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - تیم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در مسابقات ورزشی تنیس روی میز دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم تنیس روی میز دانشجویان این واحد دانشگاهی روز شنبه با ترکیب الیاس جعفرزاده، مرصاد پناهنده، محمد برهانی و ذکریا یحیی زاده فومنی و سرپرستی محمدابراهیم جمادی توانست مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم اهدای جوایز این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و با حضور بیژن حسنی معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد، از تیم های دانشگاه های آزاد اسلامی رشت و لاهیجان به عنوان مقام های دوم و سوم نیز تقدیر به عمل آمد.
همچنین مسابقات استانی شطرنج دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد و در پایان این مسابقات که سه تیم به صورت دوره ای باهم به رقابت پرداختند، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای لاهیجان، رشت و فومن و شفت به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
7294/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس روي ميز دانشجويي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید