Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاق رخ داده پیرامون کادرفنی تیم ملی اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

طی چند روز گذشته صحبتهای بی پایه و اساسی توسط مهرداد مسعودی که اصولا کارشناس رسمی بی بی سی است، مطرح شده است

۱- تاکید می داریم که این موضوع به صورت کامل کذب بوده و اساسا تکذیب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- فدراسیون فوتبال ایران شکایت رسمی خود را در مورد مهرداد مسعودی به فدراسیون فوتبال قطر، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و همینطور ایشان از تمامی ارتباط ها، ورودی و نزدیکی ایشان به تیم ملی ممنوع خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران را نخواهد داشت.

۳- لازم به ذکر است که بیش از صد نفر دیگر در روز مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا در محل VVIP ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تنها ایشان این تهمت ها و دروغ ها را مطرح کرده و عمدا برای گمراه کردن اذهان هواداران، ابراز خوشحالی زیکو را به دستیار برزیلی – پرتغالی که دوستی قدیمی با زیکو داشته به تیم ملی مرتبط کرده است. این رفتار و دروغ های مسعودی غیرقابل قبول و تاسف آور است.

۴- اتفاقی که پس از دیدار تیم ملی در ورزشگاه رخ داد توسط یکی از خبرنگارانی بود که بدون احترام به قوانین برگزاری مسابقات فوتبال و با حضور در مکانی در استادیوم که نمی بایست حضور داشته باشد (پشت دروازه تیم ملی در طول تمرین بازیکنان پس از بازی) و همینطور در نزدیکی اتوبوس تیم ملی اصرار به گرفتن مصاحبه در خصوص موضوعی بود که مسعودی آن را مطرح کرده بود که موجب ناراحتی کمک مربی تیم ملی شده است.

به هر حال همه اهالی رسانه همیشه برای اعضای تیم ملی قابل احترام بوده و خواهند بود و همه ما در تیم ملی و باشگاه ها در تلاش برای اعتلای نام ایران هستیم و در واقع همه ما باید تلاش کنیم تا موجبات آرامش و تمرکز تیم ملی را مهیا کنیم. زمانی که ما در تلاش برای دفاع از واقعیات، حقیقت و صداقت هستیم این مطلب می بایست به عنوان نشانه ای از احترام و وجاهت قلمداد شود و قطعا فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام ملتهای آسیا بکار خواهد بست و نسبت به این موضوعات آگاه بوده و از ایجاد جریانهای مخرب بر علیه تیم ملی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

کد خبر 4460439

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای

عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران نشان داد دشمنان نه قادر به درک ابعاد گوناگون صبر استراتژیک ایران هستند و نه ‌شناختی نسبت به قواعد نهان بازدارندگی در منطقه دارند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر تاکید کردند: «به‌ لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند. موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است». 

مهم‌ترین نکته در فرمایشات رهبر حکیم انقلاب، تمرکز بر ابعاد فرامتنی عملیات مقتدرانه اخیر موشکی جمهوری اسلامی ایران در عمق استراژیک اراضی اشغالی است. متعاقب  حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری کشورمان در دمشق که منجر به شهادت 7 تن از فرزندان پاک و غیور مرز و بوم‌مان از جمله سرداران شهید سرلشکر زاهدی و سرلشکر حاجی‌رحیمی شد، مقامات سیاسی غرب در برابر نقض صریح کنوانسیون وین صراحتا سکوت کرده  و رسانه‌های ضد انقلاب نیز سرمست از تجاوز رژیم منحوس و نامشروع صهیونیست به مقر دیپلماتیک کشورمان در سوریه، آن را نمادی از قدرت شیاطین زمان در برابر ایران اسلامی پنداشتند. زنجیره‌های جبهه باطل دست در دست یکدیگر دادند تا تل‌آویو را در مقام یک کنشگر شکست‌ناپذیر و کشورمان را در کسوت یک بازیگر منفعل و ضربه‌پذیر نشان دهند. با این حال زمانی که عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به دشمن صهیونیست در خطبه‌های نماز عید فطر رهبر انقلاب عیان شد، بازیگران غربی ارسال پیام‌های مستقیم و غیرمستقیم خود را از مجاری گوناگون منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای آغاز کردند. بازیگرانی که حتی حاضر به صدور یک بیانیه ساده در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم سفارت ایران در دمشق نشدند، این بار ملتمسانه از ایران خواستند از هرگونه واکنشی نسبت به این تجاوز اجتناب کند! 

اما دلیل اصلی ترس دشمنان از واکنش ایران چه بود؟ پاسخ این سوال مهم را رهبر بزرگوار انقلاب در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح غیور کشورمان فرمودند. واقعیت امر این است که ابعاد فرامتنی عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مستقیما پیش‌فرض‌ها و مبانی راهبردی کلان سیاست منطقه‌ای غرب و رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار داده و آنها را ابطال کرده است. بر مبنای این پیش‌فرض‌ها، صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران نامحدود بوده و متقابلا، قدرت برهم زدن فوری موازنه قدرت از سوی ایران نیز ناممکن به نظر می‌رسید! با این حال عملیات اخیر نشان داد دشمنان نه قادر به درک ابعاد گوناگون صبر استراتژیک ایران هستند و نه ‌شناختی نسبت به قواعد نهان بازدارندگی در منطقه دارند! آنها بسیار دیر متوجه شدند جمهوری اسلامی ایران بازیگر تابع محیط نیست، بلکه هر لحظه اراده کند محیط را به تسخیر خود در می‌آورد. این همان قدرت جابه‌جایی ثوابت و تغییر زمین بازی است که تهران توانایی خود در هدایت آن را به رخ دشمنانش کشید. رسانه‌های غرب پس از خروج حداقلی و ابتدایی  از شوک سختی که به آنها وارد شد ـ که هنوز آثار و تبعات آن ادامه دارد ـ دستورالعمل کاری مشخصی از سوی نهادهای امنیتی و دولتی خود دریافت کرده‌اند. آنها موظف شده‌اند از تمرکز افکار عمومی دنیا بر ابعاد فرامتنی و تاثیر کلان راهبردی عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.

رسانه‌های دشمن از یک سو تلاش می‌کنند ماهیت واکنش ایران را زیر سوال برده و آن را در قالب یک کنش (تجاوز اولیه) تفسیر کنند! و در گامی دیگر، آنها سعی دارند اطلاعات کذبی را درباره میزان خسارات مادی، نظامی، امنیتی  و جانی وارده بر صهیونیست‌ها در عملیات «وعده صادق» به افکار عمومی دنیا مخابره کنند اما اعتراف اخیر بن گویر، وزیر امنیت قومی رژیم اشغالگر قدس و برخی دیگر از مقامات این رژیم مبنی بر موفقیت این عملیات، جایی برای ادامه این مانور دروغین باقی نگذاشته است. صهیونیست‌ها و رسانه‌های غرب باید نسبت به این حقیقت خدشه‌ناپذیر آگاه شوند که تغییر موازنه قدرت در منطقه از طریق روایتگری مجعول از واقعیات به دست نخواهد آمد!  پرواز صدها موشک و پهپاد ایرانی بر فراز اراضی اشغالی، آن هم در برابر چشمان بهت‌زده دشمنانی که تصور این عملیات قاطع را نمی‌کردند، جهان را به تعظیم در برابر قدرت بازدارندگی ایران واداشته است.

منبع: وطن امروز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟
  • اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ اتفاقات فرودگاه تبریز باعث تاسف است