Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان_ رضا رحمانی گفت: فولاد خوزستان در صادرات رتبه ممتاز را کسب کرده و در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی، جایگاه نخست را بدست آورد است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، آیین افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله موسوی جزایری، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار، همایون یوسفی، علی ساری و جواد کاظم‌نسب الباجی نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات استانی با استقبال محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین افتتاحیه ورزشگاه فولاد خوزستان رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اشتغال گفت: اگر بخواهیم مشکلات اساسی مانند بیکاری، فقر و تورم حل شوند باید به تولید کشور توجه‌ای ویژه داشته باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه بخش مولد اقتصادی کشور صنعت، معدن و کشاورزی است، گفت: مقدار سهم وزارت صمت در بخش مولد ۶۳ درصد و مابقی آن در بخش جی.‌دی.‌پی (تولید ناخالص داخلی) است و با این رویکرد توانسته‌ایم اشتغال‌زایی کنیم.

وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان در صادرات رتبه ممتاز را کسب کرده است و در بازگشت ارز به چرخه اقتصاد ملی، جایگاه نخست را بدست آورد.

رحمانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کنار اشتغال زایی از کلنگ زنی پروژه احداث کارخانه مگا مدول آهن اسنفجی (زمزم۳) خبر داد و گفت: یکی دیگر از طرح های موفق و موثردر ایجاد اشتغال، برنامه ریزی و طراحی احداث کارخانه زمزم ۳ است که اکنون شرکت فولادخوزستان با عملکرد مثبت خود، سرآمد این حوزه شده است .

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شرکت فولاد خوزستان صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر

مجید ابراهیم نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت: ۳ واحد خبازی که در شهرستان قائمشهر قوانین نظام صنفی را رعایت نمی‌کردند شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: پرونده‌های تشکیل شده جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی می‌توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود