Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی گفت: احزاب اصلاح‌طلب استان برای انتخاب استاندار جدید بیاینهی‌ای ا صادر کرده اند اما بعید می‌دانم که بیانیه احزاب اصلاح‌طلب مورد توجه دولت قرار بگیرد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ استانها خراسان شمالی نظرات

سید محمد لنگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: استاندارانی که تاکنون در خراسان شمالی مدیریت استان را بر عهده داشتند اغلب نیروهای عمل‌گرا و اجرایی نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشتر استانداران تاکنون در استان نیروهای سیاسی بودند٬ افزود: اغلب استانداران خراسان شمالی از ابتدا تا کنون بیشتر مناسب سخنرانی بودند تا کار اجرایی و از خود عمل عملکرد مقبول و معقولی به نمایش نگذاشتند٬ لذا انتظار می‌رود نیروی عملگرا و اجرایی سکاندار مدیریت استان شود.

لنگری با بیان اینکه محمد رضا صالحی عامل اصلی تفرقه بین نیروهای اصلاح‌طلب خراسان‌شمالی بود خاطرنشان کرد: متاسفانه محمدرضا صالحی عامل اصلی تفرقه بین فرزندان اصلاح‌طلب استان بود و آنچنان عملکرد مثبتی را از خود در استان به نمایش نگذاشت.

رئیس ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی با اشاره به این مطلب که صالحی خیالاتی همچون کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی را در سر داشت تصریح کرد: متاسفانه محمدرضا صالحی در عزل و نصب هایش به سراغ کسانی که همراه دولت بودند نرفت و بیشتر سعی می کرد که اطرافیان خود را راضی نگه دارد تا اینکه افرادی که همراه دولت بودند و در ستاد رئیس دولت فعالیت داشتند.

لنگری در ارتباط با عملکرد محمدرضا خباز نیز بیان داشت: محمدرضا خباز نیز مدت زمانی را در اختیار داشت و می‌توانست از این فرصت به خوبی استفاده کند اما متاسفانه این مهم اتفاق نیفتاد چراکه انتظار بر این بود که افرادی را به کار بگیرد که در استان و در ستاد فعالیت داشتند و همراه دولت بودند لذا در این خصوص به او پیام دادم که از افراد ستاد رئیس دولت مشورت بگیرد اما متاسفانه از افراد اهل معامله استفاده شد.

وی استفاده از نیروی بومی را در شرایط فعلی مناسب استانداری خراسان شمالی دانست و افزود: استفاده از نیروی بومی در شرایط فعلی می‌تواند برای استان مثمر ثمر واقع شود چراکه نیروی بومی حداقل شناخت کافی از افراد و استان دارد و می‌توانند از این موقعیت به خوبی استفاده کنند. همچنین تاکنون آقایان استاندار در استان چند صباحی را برای خود می‌گذرانند و باز هم می‌رفتند لذا استفاده از نیروی بومی به شرط رعایت اعتدال در شهرستان‌ها و استفاده از تمام نخبگان شهرستانی می تواند مفیدتر باشد.

لنگری چالش اصلی در استان را در بحث مدیریت‌ها عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از مهمترین چالش‌ها در استان در زمینه مدیریت‌ها است و بنده احساس می‌کنم که اگر کسی شهامت و جسارت مدیریت داشته و ریسک‌پذیر و خدوم باشد، در شرایط فعلی هم می‌تواند اقدامات بزرگی را در سطح استان برای مردم انجام دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی در ادامه افزود: متاسفانه در استان در انتخاب مدیران و یا افراد دقت کافی انجام نمی‌گیرد و سفارشات نمایندگان مجلس، حوزه‌های سیاسی و احزاب در این خصوص دخیل و تاثیر گذار است و در این بین افراد بادرایت، با‌شجاعت و خدوم ظاهراً مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

لنگری با بیان اینکه احزاب اصلاح طلب خراسان‌شمالی جهت معرفی گزینه استانداری به دولت بیانیه‌ای صادر کرده‌اند افزود: بعید می‌دانم که بیانیه احزاب اصلاح‌طلب مورد توجه دولت قرار بگیرد چراکه در دفعات قبلی شاهد این بودیم که مشورت و پیشنهاد احزاب اصلاح‌طلب استان تحت هیچ عنوان مورد بررسی دولت و وزارت کشور قرار نگرفت.

وی در پایان در ارتباط با جایگاه معاونت سیاسی و امنیتی استان اضافه کرد: متاسفانه استانداران قبلی در خصوص معاونت سیاسی و امنیتی استان اقدامی را انجام ندادند و اینکه اکنون معاونت سیاسی و امنیتی استان مدت مدیدی را در استان با سرپرستی اداره می‌شود جای سوال، اشکال و ایراد است لذا باید منتظر ماند تا دید استاندار بعدی اقدام مثبتی را در این خصوص انجام می‌دهد یا خیر؟

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان

به گزارش صدای ایران، در جلسه امروز هیات دولت، استانداران مازندران و لرستان انتخاب شدند.

در جلسه امروز - یکشنبه - هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری‌های مازندران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

ابوطالب شفقت سابقه معاونت هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور و یوسف نوری هم سابقه وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم را دارند.

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان