Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حریف ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ ‌امارات در دیداری دوستانه به مصاف عربستان رفت و با یک گل تن به شکست داد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال یمن یکی از حریفان ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است. یمن در دیداری دوستانه در شهر دمام عربستان به مصاف این تیم رفت. در این دیدار دوستانه عربستان توانست با یک گل بازی را به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار دوستانه در حالی برگزار شد که دو کشور مدت‌ها ‌است که دامن‌گیر جنگی ویرانگر هستند و جالب این که یمنی‌ها برای آمادگی هر چه بیشتر در جام ملت‌های آسیا در کشور عربستان اردو زده‌اند و این در نوع خود جالب ‌است.

قرار ‌است که یمن در دومین دیدار دوستانه خود هم به مصاف امارات برود.

در دیگر دیدارهای مهم در قاره آسیا دیدار ژاپن و ونزوئلا با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی امارات و بولیوی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل خاشقجی چگونه به نفع ایران تمام شد؟ فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی جراحی زیبایی مادربزرگ تهرانی فاجعه بار شد / دادگاه وارد عمل شد خانم معلم ملک الشعرای بهار چه کسی بود؟! / باور نمی کنید +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی فوتبال عربستان یمن گل عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال عربستان و استرالیا ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین در چارچوب رقابت‌های گروه B جام ملت‌های آسیا پیگیری شد که با برتری ۴ به ۲ عربستان به پایان رسید.    عربستان نخستین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را پس از شکست مقابل عراق جشسن گرفت تا امیدوار به صعود از گروه خود به دور حذفی این رقابت‌ها باشد.   استرالیا نیز بدون دریافت امتیاز از دو بازی در قعر جدول گروهی حضور دارد. ­

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا