Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@17:08:52 GMT

سحر دولتشاهی مسافر آفریقا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۸۹۱

سحر دولتشاهی مسافر آفریقا شد

رکنا: فیلم «امیر» به کارگردانی نیما اقلیما در ششمین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی جشنواره فیلم «ربات» در کشور مراکش به روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی Movie «امیر» ساخته نیما اقلیما به تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین المللی فیلم ربات مراکش است که در بخش مسابقه با ١٣ فیلم دیگر از کشورهایی چون، فرانسه، اسپانیا، سوریه، عراق، صربستان، تونس، لبنان ، بلژیک و گرجستان به رقابت می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیر» فیلمی در ژانر اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن، فقط راهاشون فرق می‌کنه.

میلاد کی‌مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله‌گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی، کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند.

جشنواره بین المللی فیلم ربات یکی از جشنواره های معتبر آفریقایی است که به سینمای هنر Art و اندیشه می پردازد و بیست‌وسومین دوره آن از تاریخ ١٦ تا ٢٢ نوامبر (۲۵ آبان تا ۵ آذرماه) در کشور مراکش برگزار می‌شود.

پخش بین‌المللی فیلم «امیر» برعهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کاهش شدید قیمت مسکن از بهمن ماه ! طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی Movie جشنواره فیلم گرجستان هنر Art مراکش آفریقا مسافر فیلم ربات عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!

«افعی تهران» در ژانر درام اجتماعی، ماجرا‌های یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتل می‌شود. در سریال «افعی تهران» پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی و مهسا حجازی حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • (ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!
  • بازدید روزانه بیش از هفت هزار مسافر نوروزی از تالاب شادگان
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • فلات ایران اولین سکونتگاه انسان پس از خروج از آفریقا بوده است
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی