Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش 150 تومانی نرخ مرغ گرم نسبت به اواخر هفته گذشته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار و 200، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 9 هزار و 800، توزیع درب واحدهای صنفی 10 هزار و خرده فروشی 10 هزار و 900 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 9 هزار و 900 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 10 هزار و 900 تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف 18هزار، سینه بدون کتف 19 هزار و فیله مرغ 21 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی عرضه و تقاضا را دلیل اصلی نوسان قیمت مرغ در بازار اعلام کرد و افزود: کاهش اعلام بار از طرف مرغداران در افزایش قیمت مرغ تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: کاهش 300 تومانی نرخ مرغ در بازار/ نیازی به توزیع مرغ منجمد نداریم

وی از کاهش عرضه مرغ در بازار خبر داد و گفت: با توجه به صدور مجوز صادرات و کاهش تولید، عرضه مرغ در بازار تعریفی ندارد و پیش بینی می شود که با افزایش تقاضا، قیمت مرغ با نوساناتی روبرو شود.

یوسف‌خانی در پایان حداقل قیمت واقعی مرغ زنده را 7 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ 10 هزار و 900 تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

عرضه مرغ تعریفی ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز/سکه ۲ میلیون تومان ریخت

طبق اعلام فعالان بازار طلا و ارز قیمت سکه نسبت به معاملات پایانی دیروز دو میلیون تومان و قیمت ارز ۶ هزار تومان نسبت به صبح دیروز کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: دیروز بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها با شروع داد و ستدها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش 5 دلاری قیمت جهانی طلا در روز جاری، گفت: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا 6 هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار 70 هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال 64 و 65 هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و 200 هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.

کشتی آرای همچنین گفت: قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون 40 میلیون تومان، سکه طرح جدید 42 میلیون و 800 هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه هر کدام با یک میلیون و 400 هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پایانی دیروز به ترتیب به 25 میلیون و 300 هزار تومان و 15 میلیون و 300 هزار تومان رسیده اند. ضمن اینکه سکه گرمی هم با 600 هزار تومان کاهش به 6 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است

وی همچنین گفت: قیمت هر میقال طلای 17 عیار از 16 میلیون و 260 هزار تومان در معاملات پایانی دیروز به 15 میلیون و 890 هزار تومان کاهش یافته است یعنی بیش از یک میلیون و 30 هزار تومان ارزش هر مثقال طلا کاهش یافته است طلای 18 عیار نیز با کاهش حدودا 100 هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و 666 هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا با تاکید براینکه حباب سکه همچنان حدود 7 میلیون تومان است پیش بینی کرد در روزهای آینده حباب سکه کاسته شود چرا که دادوستدها و معاملات بازار که دیروز تقریبا متوقف شده بود امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲ روز / کاهش قیمت سکه و دلار ادامه دارد ؟
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز/سکه ۲ میلیون تومان ریخت
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت