Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل پاییز امسال بعد از سال‌ها با بارش‌های عالی و غیرمنتظره خود واقعا رنگ و بوی "پاییزی" به خود گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پاییز امسال تا به امروز ۲۶ آبان شاهد سطح قابل قبولی از بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشورمان بوده‌ایم به‌گونه‌ای که در تهران فقط در روز ۲۱ آبان ماه جاری با بارش عالی ۲۰ میلی‌متری یعنی حدود ۱۰ درصد بارش یک‌ساله خود مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

در ادامه جدول مربوط به میزان بارش‌ها از تاریخ اول مهر تا ۲۵ آبان ماه جاری ارائه شده است که طی این بازه زمانی استان ایلام با میانگین بارش ۱۳۸ میلیمتر رکورددار بیشترین میزان بارش در کشور و تهران با میانگین بارش ۳۲ میلیمتری در رده میانی این بارش‌ها قرار دارد:  

منبع: فرارو

کلیدواژه: بارندگی استان پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نوبخت اژدری گفت: بیشترین میزان خسارت با حدود ۶۵ درصد مجموع خسارت وارده، مربوط به خسارت سرمازدگی نیمه اسفندماه سال گذشته بوده که در جریان آن مزارع گندم و جو کشاورزان در همه مناطق استان دچار خسارت هنگفت شد.
وی میزان خسارت سرمازدگی در استان اردبیل در سال زراعی جاری را بیش از ۲۹ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در جریان موج سرما و یخبندان شدید اسفندماه سال گذشته و در حالی که مزارع گندم و جو استان به مرحله ساقه‌دهی زودهنگام رسیده بود، بخش اعظمی از مزارع این ۲ محصول در مناطق مختلف استان به خصوص در منطقه مغان از بین رفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مزارع گندم و جو شهرستان‌های پارس‌آباد، گرمی، اردبیل، بیله‌سوار، انگوت، مشگین‌شهر و اصلاندوز به ترتیب بیشترین خسارت را از سرما و یخبندان اسفندماه محتمل شدند.
اژدری اظهار کرد: در سال زراعی جاری پس از سرمازدگی بیشترین میزان خسارت حوادث غیرمترقبه بخش کشاورزی استان اردبیل با حدود ۱۳ درصد مجموع خسارت وارده مربوط به خشکسالی و میزان آن پنج هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: علاوه بر این خسارت‌های متفرقه نظیر آتش‌سوزی، باد و توفان، سیل و تگرگ، شیوع آفات از جمله شته روسی و زنگ زرد و نیز بیماری آبزیان در استان رخ داده و موجب زیان تولیدکنندگان حوزه کشاورزی استان اردبیل در زیر بخش‌های زراعت، باغ، دام و طیور، تاسیسات دامی و ابنیه و تاسیسات زیربنایی شده است.

دیگر خبرها

  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی
  • جزییات برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت امسال | مصلی تهران میزان کتابخوان‌هاست
  • حاکمیت لانینا بر کشور از تابستان | وضعیت بارش‌ها در پاییز و زمستان چگونه خواهد بود؟
  • افت ۱۶ درصدی بارش‌ ها نسبت به میانگین ۵۵ سال اخیر
  • تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست
  • کدام نهاد دولتی بیشترین تبدیل مجوز را دارد؟