Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@00:37:06 GMT

لیست خرید پرسپولیس در جیب برانکو

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۰۴۸

صراط:

باشگاه پرسپولیس بالاخره بعد از یک سال می تواند وارد نقل و انتقالات شود و در پنجره زمستانی، اقدام به جذب بازیکن جدید کند. پرسپولیسی‌ها در این پنجره نقل و انتقالاتی می‌توانند ۶ بازیکن سهمیه و ۳ بازیکن آزاد را به تیم شان اضافه کنند. اتفاقا به گفته حمیدرضا گرشاسبی، لیست شان با وجود محمد انصاری و حسین ماهینی مصدوم، ۹ جای خالی دارد و هیچ مشکلی برای سرخپوشان برای جذب بازیکن به وجود نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آن‌ها تا این لحظه اقدام به جذب ۵ بازیکن قطعی به نام‌های مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی، سعید کریمی و سروش رفیعی کرده اند و از این به بعد توانایی جذب حداقل ۴ بازیکن جدید دیگر را دارند. آن‌ها برای تقویت خط دفاع خود، نیاز به یک مدافع راست، یک مدافع چپ و یک مدافع میانی دیگر دارند و البته به دنبال مهاجم و هافبک هم هستند. به همین علت، حدس اینکه چه لیست پرباری در جیب برانکو قرار گرفته، چندان عجیب نیست. او به محض اینکه به ایران برگردد، با گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای برگزار می‌کند ودر مورد بازیکنانی که باید به تیم اضافه شوند، مذاکره خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا  ، طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت ۱۰ میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (۱۱ میلیون یورو) برابری می‌کند.

طارمی هفته جاری بعد از بیش از ۴ ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در ۲ ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی ۲ بر ۲ را در دقیقه ۸۲ مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.
سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟