Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی بازیکنان نیمکت نشین دورتموند شاید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شوند.

طرفداری- حضور لوسین فاوره در دورتموند موجب شده تا این باشگاه در فصل جاری روزهای خوبی را سپری کند و البته بازیکنان نیز درخشش بسیار خوبی داشته اند. البته در این بین، بازیکنانی نیز هستند که با وجود درخشش دیگر بازیکنان، شاید جایی در ترکیب زنبورها نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه بیلد معتقد است که مدیران دورتموند با فروش سه بازیکن مشکلی ندارند. اولین بازیکن ماریو گوتسه است؛ بازیکنی که در سال های اخیر دوران سختی را سپری کرد ولی در این فصل پس از آمادگی بدنی فرم خوبی پیدا کرده و گل ها و پاس گل های متعددی داده است.

فرم گوتسه مجددا به روزهای خوب بازگشته و حتی هانس یواخیم واتسکه نیز به تمجید از هافبک آلمانی پرداخت. اما قرارداد وی تا سال 2020 اعتبار دارد و گفته می شود باشگاه قصد تمدید قرارداد وی را ندارد و به همین دلیل برای جلوگیری از جدایی آزاد وی، قصد فروش او قبل از اتمام قراردادش را دارد.

دیگر بازیکن این لیست، یولیان وایگل جوان است. هافبک 23 ساله در سال 2015 به جمع زنبورها اضافه شد. وی در فصل اول خود در تمامی مسابقات تیمش حضور یافت ولی رفته رفته فرم خود را از دست داد و بازیکنی که یک زمان از او به عنوان یکی از استعدادهای برتر آلمان نام برده می شد، در فصل جاری اکثرا نیمکت نشین بوده و تنها 150 دقیقه در این فصل بازی کرده است. با وجود هافبک هایی مانند ویتسل، دلینی و همچنین محمود داهود، به نظر می رسد که وایگل هیچ شانسی برای حضور در ترکیب اصلی دورتموند ندارد. گفته می شود پاری سن ژرمن خواهان او است.

آخرین بازیکن عمر توپراک بوده که بیش از بازی کردن برای دورتموند، با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. مدافع ترک سال گذشته از بایرلورکوزن راهی دورتموند شد ولی با وجود عملکرد خوب مدافعان این تیم به نظر می رسد وی یک نیمکت نشین محض باشد و جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد. باشگاه فنرباحچه یکی از علاقه مندان به وی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!