Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال و بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حواشی اخیر این تیم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال درج برخی اخبار در مورد اتفاقات پس از دیدار برابر ترینیدادوتوباگو، بخش رسانه‌ای تیم ملی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در اتفاق رخ داده چند موضوع قابل بررسی است:

در چند روز گذشته صحبت‌های بی‌پایه و اساسی توسط مهرداد مسعودی که اصولاً کارشناس رسمی بی‌بی‌سی است، مطرح شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱- تأکید می‌کنیم که این موضوع به صورت کامل کذب بوده و اساساً تکذیب می‌کنیم.

۲- فدراسیون فوتبال ایران شکایت رسمی خود را از مهرداد مسعودی به فدراسیون فوتبال قطر، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و همینطور او از تمامی ارتباط‌ها، ورودی و نزدیکی به تیم ملی ممنوع خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران را نخواهد داشت.

۳- لازم به ذکر است که بیش از صد نفر دیگر در روز مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا در محل VVIP ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تنها او این تهمت‌ها و دروغ‌ها را مطرح کرده و عمداً برای گمراه کردن اذهان هواداران، ابراز خوشحالی زیکو را به دستیار برزیلی - پرتغالی که دوستی قدیمی با زیکو داشته به تیم ملی مرتبط کرده است. این رفتار و دروغ‌های مسعودی غیرقابل قبول و تأسف‌آور است.

۴- اتفاقی که پس از دیدار تیم ملی در ورزشگاه رخ داد توسط یکی از خبرنگارانی بود که بدون احترام به قوانین برگزاری مسابقات فوتبال و با حضور در مکانی در استادیوم که نباید حضور داشته باشد (پشت دروازه تیم ملی در طول تمرین بازیکنان پس از بازی) و همینطور در نزدیکی اتوبوس تیم ملی اصرار به گرفتن مصاحبه در خصوص موضوعی بود که مسعودی آن را مطرح کرده بود که موجب ناراحتی کمک مربی تیم ملی شده است.

به‌هرحال همه اهالی رسانه همیشه برای اعضای تیم ملی قابل احترام بوده و خواهند بود و همه ما در تیم ملی و باشگاه‌ها در تلاش برای اعتلای نام ایران هستیم و در واقع همه ما باید تلاش کنیم تا موجبات آرامش و تمرکز تیم ملی را مهیا کنیم. زمانی که ما در تلاش برای دفاع از واقعیات، حقیقت و صداقت هستیم این مطلب باید به عنوان نشانه‌ای از احترام و وجاهت قلمداد شود و قطعاً فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا به کار خواهد بست و نسبت به این موضوعات آگاه بوده و از ایجاد جریان‌های مخرب علیه تیم ملی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی کی روش رسانه تمرین فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که از ۲۷ آذر با حکم کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش از سمت خود کناره گیری کرد.

این استعفا در راستای آغاز پروسه انتخاباتی فدراسیون شطرنج و به منظور تصمیم شادی پریدر برای ورود به انتخابات اتخاذ شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج در حالی مترصد ورود به انتخابات این فدراسیون است که حمایت اعضای مجمع انتخاباتی را هم پشت سر خود می بیند. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که بیش از ۴۰ نفر از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج از جمعیت روسای هیات ها، ورزشکاران، داوران، مربیان، ملی پوشان و ... خواستار تصدی این فدراسیون توسط یکی از اهالی شطرنج مانند شادی پریدر هستند.

به همین منظور پریدر که برای دوره پیشین مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج نیز نام نویسی کرده بود تصمیم به حضور در این دوره انتخابات گرفته است. این در حالی است که وزیر ورزش در بخشی از حکم صادره برای وی به عنوان سرپرست بر عدم ورود به انتخابات تاکید و یادآور شده بود که «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.»

با این اوصاف شادی پریدر روز سه شنبه استعفای خود را تقدیر کیومرث هاشمی کرد اما وی هنوز واکنشی نسبت به این استعفا نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فرودین آغاز شده و روز چهاشنبه ۲۹ فروردین به پایان می رسد. طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار مهر، تا به امروز به جز کمال جوانمرد دبیرکل پیشین کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست فعلی فدراسیون سه گانه، هیچ فردی دیگری برای ورود به انتخابات شطرنج اقدام نکرده است.

فدراسیون شطرنج از خرداد سال گذشته و به دنبال استعفای حسن تامینی وارد پروسه انتخابات شد. ابتدا شهرام عظیمی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد و در ادامه هم این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

پریدر در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس بانوان با این فدراسیون همکاری داشت.

کد خبر 6079847 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد