Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@14:51:13 GMT

خیال تراکتور راحت شد؛ اشکان به پرسپولیس می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۱۶۹

مصدومیت اشکان دژاگه که او را از همراهی تیمش در جدال برابر پیکان و ذوب آهن محروم کرده بود، برطرف شده است و این بازیکن ارزشمند مشکلی برای همراهی تیمش در ادامه فصل ندارد.

دژاگه بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد، با هماهنگی پزشکان تراکتورسازی به تهران سفر کرد و دوران نقاهتش را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که دچار کشیدگی کشاله شده بود، ظاهرا مشکلش به طور کامل رفع شده و دیروز هم در جریان دیدار ایران و ترینیداد و توباگو در نیمه دوم برای تیم کی‌روش بازی کرد.

دژاگه در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی تراکتورسازی بوده است و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد، می تواند در بازی با پرسپولیس نیز که هفته آینده برگزار می‌شود در ترکیب تیم تبریزی به میدان برود. اتفاقی که خبر خوبی برای هواداران تراکتور محسوب می‌شود.

دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی یکشنبه 4 آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور

تقریبا ۱۰ روز پیش بود که در خبر‌ها داشتیم مهدی ترابی با پیشنهاد دو باشگاه از تیم‌های متمول لیگ برتر قرار گرفته است و حتی به همبازیانش گفته که ممکن است در تابستان به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

ترابی برای اینکه در این زمینه به نوعی مقدمه‌سازی کرده باشد در همان مقطع گلایه کرد که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. بعد از ترابی نیز دانیال اسماعیلی‌فر چنین گلایه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و گفت که حتما آن‌ها را برای فصل بعد نمی‌خواهند که پیشنهادی نمی‌دهند.

اما حضور این دو بازیکن در مراسم چهلم درگذشت همسر محمدرضا زنوزی در نوع خودش قابل توجه بود. به نظر می‌آید غیر از ترابی، دانیال هم مورد توجه تیم تبریزی قرار گرفته است. ناگفته نماند که چند ماه پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش تراکتور در اردوی تیم ملی دریافتی خود را به رخ همبازیان سابقش در پرسپولیس کشیده بود.

البته با توجه به اینکه رضا درویش به دنبال این است که در تابستان و در صورت ماندن خودش در پرسپولیس با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود، طبیعی است تیم‌های رقیب به دنبال جذب ستاره‌های این تیم باشند.


منبع: همشهری ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • عشق فضای مجازی به جدایی زوج جوان منجر شد